Tekniskt implementationsstöd (telefoni) till stort telekombolag
Bravura / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-04-08FöretagetFöretaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Uppdraget som tekniskt implementationsstöd är placerad i Kista.
Du arbetar som tekniskt implementationsstöd inom telefoni. Arbetet följer väl utarbetade rutiner. Som implementationsstöd får arbetsorder med vad som ska göras utföras hos olika kunder. Du arbetar med att implementera tekniska lösningar inom telefoni och arbetet innebär mycket kundkontakt och koordinering. Oftast sköts kontakten med den tekniskt ansvarige hos kundföretaget. Detta är ett konsultuppdrag på grund av sjukskrivning. Uppdragets längd är i dag inte fastställt, du är anställt av Bravura.
Dina arbetsuppgifterDu arbetar som tekniskt implementationsstöd inom telefoni. Arbetet följer väl utarbetade rutiner. Som implementationsstöd får arbetsorder med vad som ska göras utföras hos olika kunder. Du arbetar med att implementera tekniska lösningar inom telefoni och arbetet innebär mycket kundkontakt och koordinering. Oftast sköts kontakten med den tekniskt ansvarige hos kundföretaget. Detta är ett konsultuppdrag på grund av sjukskrivning. Uppdragets längd är i dag inte fastställt, du är anställt av Bravura.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasiekompetens
Erfarenhet: Erfarenhet av att arbeta med telefoni på en ganska teknisk nivå. Du har en förståelse för hur telefoniväxlar fungerar samt van att använda dig av och förstå olika tekniska termer som SIP, nummerlängder mm. Erfarenhet av AXC-växlar.
Språk/programvaror: Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Du är van vid att använda dig av olika programvaror och system i ditt arbete.
Vi söker dig som har en god förmåga att arbeta självständigt. Du har en hög kommunikativ förmåga och håller en hög servicenivå. För att trivas på detta konsultuppdrag tror vi att du har lätt för att lära dig nya saker.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: tekniskt implementationsstöd, telefoni, SIP, nummerlängder, AXC-växlar, konsult
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2238075
Observera att sista ansökningsdag har passerat.