Teknisksupport till växande företag i Karlskoga!
Framtiden AB / Supportteknikerjobb / Karlskoga
2013-04-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisksupport till växande företag i Karlskoga!" (publicerad 2013-05-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Karlskoga,
Degerfors,
Nacka,
Storfors,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Framtiden AB
Vi söker nu dig som har intresse för support och trivs med att stödja och arbeta nära våra kunder!
Publiceringsdatum2013-04-29ArbetsuppgifterVår kund söker nu två personer för att förstärka deras grupp med teknisk support. Rollen som Teknisk Support har en viktig position inom företaget då bra service och support gentemot kunderna utgör grunden till fortsatta relationer och utveckling på marknaden. Du kommer att ingå i en grupp på totalt 4 personer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i denna roll är att arbeta med teknisk support via webb, email och telefon. Supporten omfattar vår kunds kunders totala IT-lösningar, både hårdvara samt mjukvara och frågorna som inkommer varierar.
Du arbetar från kontoret i Karlskoga och ibland förekommer sambesök med säljare ut till kunder.
Om företagetVår kund är ett IT tjänste- och produktföretag med fokus på kundspecifika lösningar, produktförsäljning samt drift- och supportverksamhet. De handhar lösningar som e-mail, server, internetlösningar, datorer, backup, support, Web och inköp av datorer/hårdvara till sina kunder.
Huvudkontoret finns i Stockholm och supportdelen är placerad i Karlskoga. Hos vår kund får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och företaget befinner sig i en utvecklingsfas, vilket betyder att det är ett perfekt tillfälle att bli del av deras team och följa med på resan!
ProfilSkallkrav:
Du som söker skall ha en IT-inriktad utbildning
Du skall ha minst ett års erfarenhet från IT tekniskt arbete
KörkortskravEngelska
Meriterande för tjänsten men ej ett krav är om du har
Microsoft certifieringar
Tidigare erfarenhet från telefonsupport
Arbetat med Windows server 2008
Som person för att passa för tjänsten ska du vara glad, framåt och utåtriktad. Du ska tycka det är kul att prata med kunder och hjälpa dem med deras problem, stora som små.
Tillträde enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag!
Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 2667
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMoa Jäder 0707-663955
moa@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
Jobbnummer 1536971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.