Teknisk support till skickligt serviceteam
Perido Skills AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vet du vad god service innebär och söker en tekniskt utmanande supportroll inom tele- och datakommunikation? Är du en lagspelare som har lätt för att kommunicera problem och finna kreativa lösningar via telefon eller mejl? Då är du rätt person för tjänsten!
Perido söker en teknisk support till ett företag som levererar helhetslösningar och den senaste tekniken inom kommunikation. Företaget befinner sig i en expansiv fas och behöver förstärkning till sitt befintliga serviceteam! Tjänsten är placerad på kunds kontor i norrort.
I rollen som teknisk support kommer du att leverera teknisk service och support gällande kunders kommunikationsplattformar och lösningar. Du kommer att arbeta med ärendehantering för redan inkomna ärenden, administrera, följa upp och ha en daglig kontakt via mejl, telefon eller chatt med kunder. Tillsammans med ett härligt, dynamiskt team där mycket kunskapsutbyte sker, kommer ni att arbeta för att bibehålla goda kundrelationer och fungerande kommunikationsplattformar. Du felsöker och åtgärdar redan gjorda felanmälningar, guidar dem i rådande portal, svarar på fakturafrågor, hanterar beställningar och förfrågningar från kund och för en löpande dokumentation av kundärenden.
Vi ser att du är en lagspelare som trivs att arbeta i en grupp som gärna delar med sig av kunskap och erfarenheter. Du är administrativt lagd, lösningsorienterad och duktig på den kommunikativa delen av arbetet samt noggrann i din ärendehantering mot kund. Vidare är du driven och trivs i en roll där du har mycket utvecklingspotential gällande arbetsuppgifter och ansvar. Du kommer att arbeta för en arbetsgivare som är mån om sina anställda och ser till att du har rätt utbildningar och certifieringar i tjänsten. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2016-05-26Kravprofil för detta jobb• Minst en gymnasial utbildning, gärna inom teknik
• Erfarenhet från kundservice/-support, gärna med någon teknisk prägel
• Starkt tekniskt intresse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av något växelsystem
• B-körkort
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde i mitten av augusti.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13665JS i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13665JS
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13665JS
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2870342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.