Teknisk kundtjänstmedarbetare

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2017-01-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Teknisk kundtjänstmedarbetare
Engagerad kundtjänstmedarbetare till framgångsrikt företag

Har du fingertoppskänsla för service och kundbemötande? Vill du utvecklas inom kundsupport  som del av en sammansvetsat och engagerad supportavdelning i ett marknadsledande och framåtsatsande företag? Då har vi tjänsten för dig!

Tjänsten:

Proffice Sverige söker nu en framåt och serviceinriktad person för spännande heltidsuppdrag som supportmedarbetare hos en av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Kundsupporten sitter som del av svenska huvudkontoret i Hammarby Sjöstad, Stockholm.

Publiceringsdatum
2015-02-04

Dina arbetsuppgifter
Som kundsupport arbetar du som första kontakt och support för företagets kunder. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred och varierad repertoar av tekniska och administrativa supportärenden. Ena stunden löser du tekniska problem relaterade till betalterminaler, för att nästa hantera transaktionsärenden, merförsäljning eller avtals- och fakturafrågor. Du supporterar i huvudsak över telefon, men kundkontakt över e-post förekommer också. Supportavdelningen är en central funktion inom bolaget och du kommer att många kontaktytor hos övriga interna avdelningar.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har någon tidigare erfarenhet av servicearbete. Det kan vara från tidigare roll som supportmedarbetare, eller från andra kundinriktade tjänster. Du har en alert och trevlig approach och trivs med telefonen som arbetsverktyg. Vidare har du en god IT-mognad och lätt att sätta dig in i nya system.

Du behärskar både svenska och engelska mycket bra i tal som skrift.

Dina personliga egenskaper
Som person är du genuint serviceinriktad, lyhörd och tålmodig, men kan också vara ödmjukt tydlig och bestämd om det behövs. Den målgrupp du kommer att supportera ställer högra krav på servicenivå och ett uppmärksamt bemötande. Ibland är det många som ringer in och stor belastning i supporten, så det är viktigt att du är alert och initiativtagande med förmåga att hantera höga stressnivåer.

Eftersom tjänsten innefattar tekniska ärenden är teknikintresse och kunnande ett stort plus i kunden. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan:

Ansök via www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Björn, tfn: 0722-170800 eller Hannah Sandström, tfn: 0733-434 534.

Ort: Hammarby Sjöstad, Stockholm

Startdatum: Snarast

Omfattning: Heltid 100%

Sista dag att ansöka är 2015-02-22

Arbetstider och omfattning
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 200702935
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Björn linda.bjorn@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
2153748

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: