Teknisk kundtjänstmedarbetare
Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2017-01-10) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Teknisk kundtjänstmedarbetare
Engagerad kundtjänstmedarbetare till framgångsrikt företag
Har du fingertoppskänsla för service och kundbemötande? Vill du utvecklas inom kundsupport som del av en sammansvetsat och engagerad supportavdelning i ett marknadsledande och framåtsatsande företag? Då har vi tjänsten för dig!
Tjänsten:
Proffice Sverige söker nu en framåt och serviceinriktad person för spännande heltidsuppdrag som supportmedarbetare hos en av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Kundsupporten sitter som del av svenska huvudkontoret i Hammarby Sjöstad, Stockholm.
Publiceringsdatum2015-02-04Dina arbetsuppgifterSom kundsupport arbetar du som första kontakt och support för företagets kunder. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred och varierad repertoar av tekniska och administrativa supportärenden. Ena stunden löser du tekniska problem relaterade till betalterminaler, för att nästa hantera transaktionsärenden, merförsäljning eller avtals- och fakturafrågor. Du supporterar i huvudsak över telefon, men kundkontakt över e-post förekommer också. Supportavdelningen är en central funktion inom bolaget och du kommer att många kontaktytor hos övriga interna avdelningar.
KvalifikationerVi ser att du som söker har någon tidigare erfarenhet av servicearbete. Det kan vara från tidigare roll som supportmedarbetare, eller från andra kundinriktade tjänster. Du har en alert och trevlig approach och trivs med telefonen som arbetsverktyg. Vidare har du en god IT-mognad och lätt att sätta dig in i nya system.
Du behärskar både svenska och engelska mycket bra i tal som skrift.
Dina personliga egenskaperSom person är du genuint serviceinriktad, lyhörd och tålmodig, men kan också vara ödmjukt tydlig och bestämd om det behövs. Den målgrupp du kommer att supportera ställer högra krav på servicenivå och ett uppmärksamt bemötande. Ibland är det många som ringer in och stor belastning i supporten, så det är viktigt att du är alert och initiativtagande med förmåga att hantera höga stressnivåer.
Eftersom tjänsten innefattar tekniska ärenden är teknikintresse och kunnande ett stort plus i kunden. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan:
Ansök via
www.proffice.se [
http://www.proffice.se/ ]
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Björn, tfn: 0722-170800 eller Hannah Sandström, tfn: 0733-434 534.
Ort: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Startdatum: Snarast
Omfattning: Heltid 100%
Sista dag att ansöka är 2015-02-22
Arbetstider och omfattningDeltid Tillsvidare
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 200702935
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Björn
linda.bjorn@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 2153748
Observera att sista ansökningsdag har passerat.