Teknisk kundservicemedarbetare på danska (distansjobb)

H1 Communication AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos H1 Communication AB i Malmö, Lund, Helsingborg, Ystad, Göteborg eller i hela Sverige

Besöksentre finns på plan 6

Publiceringsdatum
2023-10-13

Om tjänsten
H1: en del av responda är ett kundserviceföretag som grundades 2007. Idag har vi cirka 500 anställda både i Sverige och i Norge och vi fortsätter att växa. Vi söker nu dig som vill fortsätta ge våra kunder en god kundupplevelse och engagemang i vår organisation.

I rollen som teknisk kundservicemedarbetare på heltid kommer du att tillhöra ett remote-team på 10 personer som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice inom teknisk support både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är av teknisk inriktning vilket ställer krav på dig att du har ett tekniskt intresse eller teknisk erfarenhet. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.

Om dig

Vi ser att du som söker:

• Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
• Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
• Kan jobba vardagar, kvällar och lördagar
• Har ett stort tekniskt intresse
• Meriterande är även erfarenheter av Servicedesk/Helpdesk och erfarenhet av ActiveDirectory, Office365, Windows miljö mm.

Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.

Vad erbjuder H1?

• Möjlighet att utveckla din kundservicerfarenhet bredvid dina studier
• Distansarbete från hemmet oavsett stationering inom Sveriges gränser
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag

Om H1

Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. Med flertalet ISO certifieringar och enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om. H1 har implementerat och är certifierade i ett flertal ISO standarder. Utgångspunkten är att möta vår uppdragsgivares förväntningar, från första kontakt till löpande leverans.

Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Amanda Spejare på amanda.spejare@h1.se. Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
H1 Communication AB (org.nr 556730-0610)

Arbetsplats
H1 Communication

Jobbnummer
8189313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från H1 Communication AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos H1 Communication AB: