Teknisk kundkoordinator till ledande energibolag
Uniflex Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2019-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundkoordinator till ledande energibolag" (publicerad 2020-03-21) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-10-19Beskrivning av jobbetVi söker nu nya medarbetare till stort energiföretag i Västsverige. Företaget arbetar med elhandel och elnät, fjärrvärme, gas, kyla, energitjänster och bredband. Här jobbar du för alla göteborgare och hela staden för att bidra till en mer hållbar vardag!
På denna avdelning kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte säkerställa och höja kundnöjdheten. Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor angående företagets produkter/tjänster.
Bland arbetsuppgifterna ingår tex:
• Ansvar för statistik, analys och utveckling/förbättring av arbetsuppgifter och rutiner.
• Ärendekoordinatör.
• Kundservice.
• Försäljning.
• Felavhjälpning (hjälp till självhjälp).
• Teknisk support (energi- och fastighetsteknik).
• Aviseringar/planerade avbrott.
• Driftstörning/oplanerat avbrott.
• Tidsbokningar.
• Anläggningsärenden.
• Mätarärenden.
• Kartserviceärenden.
• Kopplingsansvar på anläggningar.
• Till - Frånkopplingar görs via fjärrmanövrering.
• Energirådgivning.
• Driftövervakning.
Dina personliga egenskaperDu som söker känner igen dig i följande ord: engagerad, pedagogisk, noggrann, förändringsbenägen, analytisk, strukturerad, kreativ och social. Du fungerar väl tillsammans med andra. Du är duktig på att fatta beslut, ta initiativ och improvisera, övertyga och prioritera. Du har ett naturligt kundfokus och vill alltid slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat.
Du har med dig en teoretiskt och/eller teknisk inriktad treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.
Du har arbetat med kundhantering, tex teknisk support eller kundservice tidigare. Utöver detta krävs det att du behärskar att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem.
Du skickar din ansökan via vår hemsida
www.Uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUniflex Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "49924".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Uniflex Sverige AB (org.nr 556637-0341),
http://www.uniflex.se Jobbnummer 4878036
Observera att sista ansökningsdag har passerat.