Tecnical support hos Telia söker drivna medarbetare!

Proffice Partner Solutions AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Tecnical support hos Telia söker drivna medarbetare!
Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och bemötande av kunder? Vill du arbeta på en kundstyrd arbetsplats där kunden alltid står i fokus och ditt jobb blir att leverera bästa tänkbara support på ett trevligt och tillmötesgående sätt? Har du dessutom ett intresse för teknik så är det här rätt utmaning för dig! Vi söker nu för Telias räkning 4 nya medarbetare till second line support.

Nu finns möjligheten att bli en av våra nästa talanger inom service genom uppdraget som supportmedarbetare via oss. Arbetet innebär att med engagemang stödja Telias kanaler för mobilnätsrelaterade ärenden inom både tal, data och tjänster. Som supportspecialist på second line kommer du att ha kontakt med interna användare, externa kunder och leverantörer i syfte att ge kvalificerat stöd, felavhjälpning och information utifrån gjord analys. För att passa för arbetet behöver du förstå vikten av kvalitet i ditt arbete och samtidigt ha god analytisk förmåga och kunna arbeta självständigt. Arbetet är tekniskt och du behöver därför ha ett stort intresse och förståelse för teknik. I ditt arbete ingår bland annat att besvara ärenden i telefon, ta ansvar för ärendehanteringen i dina ärenden samt analysera och tillhandahålla kvalificerad felsökning och felavhjälpning. Den fartfyllda miljön på tecnical support innebär att ingen dag är den andra lik och gillar du att få stöd och pepp från dina kollegor så kommer du att trivas utmärkt i rollen!

För att lyckas i rollen inleder vi varje uppdrag med en sex veckor lång utbildning där vi går igenom de system, samtalsmetodik, felsökningar, bemötande, produkter, kampanjer och erbjudanden. Allt för att du ska ha de optimala förutsättningarna för att leverera kundservice i världsklass!

Ett krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning och datorvana. För att lyckas i rollen krävs det även att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller support och drivs av att leverera god service. Vi ser dessutom att du har en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift, Det är viktigt att du kan se helheter och att du arbetar både självständigt och i team där du tar eget ansvar. Är du dessutom tekniskt intresserad så kommer du att trivas väl i rollen. Sist men inte minst ser vi att du är en nyfiken person som vill utvecklas!

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, vi har öppet årets alla dagar utifrån kundernas behov, vilket innebär både helg- och kvällsarbete utifrån schemaläggning.

Sista dag att ansöka är 2015-04-18, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.

För information: Kontakta Anna Liljegren, Anna.liljegren@proffice.se [ mailto: Anna.liljegren@proffice.se ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]

Om Telia Tecnical support:

Telia Technical Support finns organisatoriskt inom 2nd line på Backoffice inom affärsområde Customer Channels. Vi erbjuder dig ett aktivt arbete där du får möjlighet att kombinera dina tekniska kunskaper inom mobilnätsområdet med din förmåga att ge våra interna och externa kunder service i världsklass. Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället.

Keep improving.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-04-11

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 200905788
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Liljegren anna.liljegren@proffice.se

Företag
Proffice Partner Solutions AB

Adress
Proffice Partner Solutions AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
2775375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions AB: