Technical Support Analyst
Apptus Technologies AB / Supportteknikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apptus Technologies AB i Lund,
Malmö eller i
hela Sverige En liten servicedesk för b2b-kunder söker förstärkning. Huvuduppgifterna kretsar kring ärendehantering och fjärrdrift (24/7) av verksamhetskritiska affärslösningar. Den typiska miljön är Apptus produkter, Linux och väletablerade kundrelationer.
Apptus har utvecklat söksystem sedan år 2000. Våra system används inom många av de ledande e-handels- och katalogjänsterna i Europa. Vi arbetar med många olika aspekter av söksystem, alltifrån webbspindlar som kan anpassas till att leta efter särskilda entiteter till sökmotorer som automatiskt lär sig av användarnas beteende.
Din Svenska och Engelska motsvarar nivå B enligt den Europeiska språkportfolion, du har provat och tyckt om kommandoraden, du är systematisk, servicemedveten och du kan hantera oväntade situationer.
Dokumenterad erfarenhet av ITIL, systemadministration och/eller serviceyrken är meriterande.
Publiceringsdatum2011-12-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ErsättningFast lön
Grundlön: 22 000-25 000.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-08
Urvalet sker löpande.
Vi undanber oss erbjudanden om rekryteringshjälp i samband med denna annons
Ange följande referens när du ansöker: tsa-2012-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
careers@apptus.comKontaktJörgen Persson, Operations Manager, 046 270 4136 (Kontorstid),
jorgen.persson@apptus.comFöretagAPPTUS TECHNOLOGIES AB
AdressAPPTUS TECHNOLOGIES AB
Trollebergsvägen 5
22229 LUND
KontorsadressTrollebergsvägen 5
LUND
KontaktuppgifterTelefonnummer: 046-2704100
Jobbnummer 1109632
Observera att sista ansökningsdag har passerat.