Teamledare till vårt framgångsrika team i Göteborg!
Arena Personal Sverige AB / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vi söker nu en operativ teamledare till vårt framgångsrika bemanningsteam i Göteborg!
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Leda och fördela det dagliga arbetet på kontoret för konsultchefer och kandidatsansvariga
Ansvara för leverans och sälj för att säkerställa orderläget och bemanningsstatus.
Svara för leverans gentemot kund enligt upprättad uppdragsbeskrivning samt kravspecifikation.
Övergripande ansvar för att samtliga aktiviteter dokumenteras och rapporteras i affärssystemet och i fastställda dokument.
Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter.
Förekommande arbetsmoment kring daglig bemanning och rekryteringsprocesser.
Affärsmässigt driva och utveckla nya och befintliga affärer.
Upprättande av resultatmål för kontoret i samråd med Gruppchef och Regionchef, med uppföljning av satta mål.
Din profil
Vi tror att du har några års erfarenhet av ledarskap samt bakgrund från bemannings-och rekryteringsbranschen. Du är en organisatör som gillar att skapa struktur och ordning. En annan del av arbetet innebär att matcha kandidater mot uppdrag hos kunder och därför är det viktigt att du är en god lyssnare, kan analysera samt vara lyhörd.
Du är resultat- och lösningsorienterad och vill det bästa för verksamheten och dess utveckling. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du även vara en framåt och positiv person med humor och arbetsglädje.
Mycket god datavana är ett krav. Eftersom det ingår att göra kund- och medarbetarbesök i tjänsten är det ett krav att du har B-körkort.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete där du får möjlighet att vara med att utveckla verksamheten. För rätt person finns stora möjligheter att utvecklas inom koncernen. Vi sitter i attraktiva lokaler centralt i Göteborg, nära centralstationen, på en arbetsplats som vi delar med vårt systerföretag Arbetslivsresurs. Vi har stora möjligheter i samarbetet mellan verksamheterna där vi kan utvecklas. Tillsammans med Arbetslivsresurs och våra samarbetspartners har vi en komplett HR-plattform att erbjuda våra kunder och därmed ett unikt erbjudande i branschen.
Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng som har mycket bra sammanhållning. Om du är en lagspelare som trivs att jobba i team och har nära till skratt kommer du att trivas hos oss.
Om verksamheten
Arena Personal har mer än 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 900 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal ingår i Arenakoncernen som består av bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Impact och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.
Ansökan
Vill du veta mer är du välkommen att ringa regionchef Barbro Hultqvist på 070-211 53 58. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 30 april- vänta därför inte med att söka jobbet. Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 4554
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrans Mogren
frans.mogren@arbetslivsresurs.se 0708 41 88 68
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Odinsgatan 13
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 13
Jobbnummer 3440736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.