Teamleader/Teamchef sökes till Impressive Relations! Är du redo
Impressive Relations / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Impressive Relations i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Impressive Relations är ett sälj- och bemanningsföretag som grundades år 2012.Idag har vi samarbeten med flera stora aktörer i hela Sverige.Vi tror på att växa organiskt och bygga pålitliga relationer med våra kunder.
Vi ger alla våra medarbetare möjlighet, oavsett tidigare erfarenhet, att växa inom företaget. På Impressive värdesätter vi personlig utveckling och erbjuder säljutbildningar under resans gång. Här kan du som anställd själv bestämma hur långt du vill nå.
Som Teamleader kommer du att vara nyckelpersonen för ett av våra säljteam i Stockholm med omnejd. Vi tror på ett deltagande ledarskap och därför arbetar du både med egen försäljning ute på fält och med att bygga upp ditt team. Du kommer att rekrytera, planera och strukturera arbetet, coacha och motivera teamet. Du ansvarar för mål och rapporterar till närmsta chef.
Vi söker dig som vill lyckas och har en vilja av stål. Du drivs av personlig utveckling och ser positivt på utmaningar. Du tycker om att prata och ta kontakt med främmande människor och är inte rädd att göra det lilla extra som krävs för att lyckas. Vi söker dig som vågar drömma och har starkamålsättningar, men framförallt har modet att uppfylla dom. Du drivs av att utvecklaoch ser möjligheter överallt.
Om du inte redan är en energispridare så blir du det hos oss. Hos oss är det alltid fullt ös, det finns inget att hålla igen på tycker vi. Hos oss jobbar du alltid i team och får varje dag en dos av inspiration och vägledning till målsättningarna. Vi skapar ambassadörer för våra samarbetspartners och utvecklar varje individ utifrån samma grundstenar. Vi värnar väldigt mycket om våra chefer då de är centrala i vår verksamhet och vi söker ytterligare en driven talang för att styra sitt eget team mot nya erövringar.
Ansvarsområden & arbetsuppgifter
• Du bygger, driver och utvecklar ditt säljteam
• Du ansvarar för försäljningsresultatet för din personal
• Du är drivande i arbetet att skapa en kraftfull och målfokuserad grupp
• Du deltar i rekryteringsprocessen samt utvecklar personal och medarbetare i organisationen
• Du deltar och är drivande i försäljningen
Kompetens- & erfarenhetskrav
• Du har minst 6 månaders erfarenhet av framgångsrikt arbete inom försäljningsverksamhet
• Meriterande är historik inom event/fältförsäljning
Värdefulla egenskaper
• Du är en ödmjuk och arbetsvillig person med starka ledaregenskaper
• Du är en strukturerad person med goda värderingar och höga ambitioner
• Du tar stort eget ansvar för dina uppgifter och är noggrann med att leverera enligt uppsatta mål
• Du är en initiativtagare och glädjespridare
Vi erbjuder
• Vi ger dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och har stort ansvar för din egen tid.
• Möjligheterna att växa inom företaget är mycket stora och flera av våra medarbetare har gått från att vara säljare till att bli partners i företaget. Vi vill ha fler färgstarka karaktärer med oss på vår tillväxtresa.
• En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör.
• Vi ger dig en möjlighet att få vara med att bygga ett team ifrån grunden.
• En långsiktig ledarskapsutbildning
• Ett äventyr inom personlig utveckling och social kompetens.
• Alla materiella verktyg för att lyckas i rollen
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-03-11ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHedda Waldefeldt
hedda.waldefeldt@impressiverelations.seFöretagImpressive Relations
AdressImpressive Relations
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm
KontorsadressHälsingegatan 49, Stockholm
Jobbnummer 4660819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.