Teamchef färskvaror Eurocash Storlien Fjellhandel

EuroCash Food AB / Butikssäljarjobb / Åre
2023-02-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamchef färskvaror Eurocash Storlien Fjellhandel" (publicerad 2023-03-13) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Åre, Krokom, Östersund, Strömsund, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EuroCash Food AB i Åre, Torsby, Arvika, Eda, Årjäng eller i hela Sverige

Vi som jobbar på Eurocash är stolta över vår framgångsrika gränshandelskedja som präglas av engagemang, fokus på lönsam försäljning med kunden i centrum. Nu behöver vi fler medarbetare som vill jobba tillsammans med oss på Eurocash.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar och arbetsleda medarbetare är rollen som Teamchef färskvaror helt rätt. Du kommer att ansvara för både inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål. Kunden är kärnan i vår verksamhet. Därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs liksom att vi följer upp bruttovinst och försäljning. Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger. Självklart har vi lön enligt kollektivavtal.

Det här förväntar vi oss
Att du är bra på att driva lönsam försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Lika självklart ska du ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde. Dessutom behöver du känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik. Eftersom du ska leda och utveckla dina medarbetare behöver du vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar.
För oss är mångfald en affärsmöjlighet. Medarbetarnas breda kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och genererar bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Att du vill utvecklas och växa tillsammans med oss ser vi som en självklarhet. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Markus Rölling, 0105505457. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2023-03-02. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor.

Om Eurocash
Som matvarukedja har Eurocash lång erfarenhet av gränshandel och har i mer än 20 år funnits vid gränsen för sina kunder. Den första butiken öppnade 1999 i Svinesund och idag finns Eurocash representerade på sex orter med sju matbutiker, från Storlien i norr till Strömstad i söder. Genom att utmana branschen ska Eurocash fortsätta växa och stärka positionen som gränsens ledande matvarukedja. Dessutom ingår Willys i Åmål & Strömstad samt godisbutiken Supergott i kedjan. Eurocash omsätter drygt 1,5 miljarder kronor (2019) och är en del av Axfood och Norgesgruppen under gemensamma bolaget Nax AB.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eurocash Food AB (org.nr 556503-6141)
Stalltjärnsvägen 2b (visa karta)
837 99  STORLIEN

Arbetsplats
Eurocash Storlien Fjellhandel

Kontakt
Markus Rölling
010-550 54 57

Jobbnummer
7454668

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EuroCash Food AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EuroCash Food AB: