Supporttekniker till Assessio - Nordens ledande assessmentbolag

Assessio Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-09-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker till Assessio - Nordens ledande assessmentbolag" (publicerad 2022-09-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assessio Sverige AB i Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge teknisk support till kunder? Vill du dessutom arbeta på ett bolag som hjälper sina kunder att hitta rätt kandidater till arbetet? Tveka inte att skicka in din ansökan för att bli en del av Assessiofamiljen!
Varför Assessio?
Våra anställda har konkurrenskraftiga löner och vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 SEK/år, 6 veckors semester samt har en bonusmodell för alla anställda. I denna roll kommer du ha möjlighet att arbeta på distans tre av fem dagar i veckan. Assessio har kollektivavtal med Almega och tjänstemannaförbunden Unionen och Akademikerförbunden, vilket bla innebär förmånligt pensionsavtal (ITP för tjänstemän). Dessutom är vi faktiskt riktigt bra på att ha roligt tillsammans med gemensam träning, AWs, sommar/julfester och Kick-offer.

Publiceringsdatum
2022-09-02

Om tjänsten
Assessios vision lyder "ZERO TALENT WASTE", och det är precis det vi är ute efter. Vi söker efter dig med ett mål att ge den bästa servicen och driv för att ta dig an rollen som supporttekniker.
Supportteamet består av 2 personer och går under Customer Success vilket innebär ett nära samarbete med Custmer Success Managers. Teamet består av drivna och sociala medarbetare med hög arbetsmotivation som också har roligt tillsammans.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av att ta hand om inkommande ärenden via mail och telefon. Du kommer även vara ansvarig för en del teknisk felsökning. Du kommer främst att ha kontakt med företagets kunder men en hel del interna kontakter förekommer också.
Vi söker dig som
Är flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift

Meriterande:
Tidigare erfarenheter av att arbeta på ett plattformsföretag
Tidigare erfarenheter av att arbeta med tekniska frågor
Erfarenhet av att arbeta i Zendesk

Som person är du:
Självgående
Kommunikativ
Strukturerad
Serviceinriktad

Om Assessio
Assessio är ett svenskgrundat HR-Tech bolag som just nu är på en tillväxtresa. Assessio's vision lyder "ZERO TALENT WASTE" och vi har för närvarande kontor i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och Rumänien. Assessio är genom sin långa historia det mest betrodda varumärket inom talent assessments. Häng med på vår resa att bli Norra Europas Största Assessmentbolag!
Rekryteringsprocessen
Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan så blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju, samt att träffa teamet.
Urval sker löpande och vi hoppas ha någon på plats i början av hösten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse men gärna så fort som möjligt
Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning
Placering: Banérgatan 16, Stockholm
Ansvarig för rekryteringen är Head of Customer Success. För frågor om tjänsten, kontakta emelie.willman@assessio.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-02

Adress
Assessio Sverige AB
Banérgatan 16
11523 STOCKHOLM

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Supporttekniker".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Assessio Sverige AB (org.nr 556047-4255)
Banérgatan 16 (visa karta)
115 23  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: ansokan@assessio.se

Kontakt
Head of Customer Success
Emelie Willman
emelie.willman@assessio.se

Jobbnummer
6945493

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assessio Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assessio Sverige AB: