Supporttekniker med Teamleaderansvar

Gibon Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gibon Sverige AB i Stockholm, Uppsala, Nyköping, Gävle eller i hela Sverige

Gibon Stockholm växer och vi behöver förstärka vårt Servicedesk med en Supporttekniker med Teamleaderansvar. Vi söker dig som är intresserad av IT, service och kundkommunikation. Arbetsuppgifterna består av att leda och följa upp arbetet i Servicedesk samt att själv ta emot inkommande samtal och mail från våra kunder, lösa och dokumentera inkomna ärenden och eskalera ärenden vid behov. I tjänsten ingår också att vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet.

För att trivas i tjänsten ser vi att du är ansvarstagande, initiativrik och serviceinriktad. Du sätter kunden i fokus och förstår vikten av mycket goda kundrelationer.

Du får:
Ett kul gäng att dela din vardag med - det är viktigt för oss att trivas på jobbet!
Ett omväxlande arbete med möjlighet att utvecklas
Kompetensutveckling
Arbeta i centrala Stockholm
Möjlighet att öva upp ditt biljardspel i vår spelhörna

Du behöver ha mycket god kompetens kring:

Hårdvara såsom datorkomponenter, kringutrustning och nätverkskomponenter
Windows 7/8/10 och Windows 2008/2012/2016
Mac OSX
Android och Apple IOS
Office 365, G Suite och liknande molnsystem
Nätverk, WLAN, VLAN, DHCP
Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Vi ser gärna att du har:
Minst två års erfarenhet från Servicedesk/teknisk kundtjänst med erfarenhet av ärendehanteringssystem och gärna remoteverktyg
Erfarenhet av arbete som Teamleader
IT-utbildning från gymnasie- eller KY-nivå

Hos oss välkomnas du in i ett glatt gäng och till en arbetsplats som växer både geografiskt och kompetensmässigt. För oss är det viktigt att du känner dig som en i gänget, vi värdesätter din kompetens och vill att du ska utvecklas.

Gibon levererar innovativa, digitala lösningar för små och medelstora företag och organisationer runt om i landet. Inom Gibongruppen finns olika kompetensområden och vår affärsmodell bygger på att vi nyttjar varandras spetskompetenser mellan kontoren. Det innebär att vi både kan ha en lokal närvaro och en stor bredd i vårt erbjudande. Vi är idag 130 medarbetare och omsätter 300 miljoner kronor per år, men vi har en tydlig tillväxtstrategi. Vår målsättning är att nå en omsättning om minst 1,5 miljarder kronor om fem år.

Publiceringsdatum
2018-11-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-22
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan - Support Teamleader
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Sander maria.sander@gibon.se

Företag
Gibon Sverige AB

Adress
Gibon Sverige AB
Box 45416
10431 Stockholm

Kontorsadress
Ynglingagatan 12

Jobbnummer
4473191

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gibon Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gibon Sverige AB: