Supporttekniker med högt servicetänk
Dfind IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Supporttekniker
Som konsult hos Dfind IT har du fantastiska karriärmöjligheter. Vi erbjuder dig en stabil tillsvidareanställning med goda utvecklingsmöjligheter för dig som visar driv och intresse. Att jobba som konsult hos Dfind IT är ett utmärkt sätt att bygga på sitt CV med olika kompetenser inom IT. Vi jobbar med både stora som små kunder inom många olika branscher vilket gör att vi kan erbjuda våra konsulter spännande och varierade uppdrag på olika platser i Stockholm.
Publiceringsdatum2018-08-20FöretagetVår kund är ett av världens ledande Telecombolag och är stationerade i Kista. Hos kunden får du möjlighet att vara en del av ett nytt spännande "IT-service" koncept.
Vi söker nu supporttekniker med högt servicetänk, som kommer att ha det primära ansvaret för att gå Onsite i byggnaden, stötta upp och hjälpa dina kollegor i "walk in" supporten.
Om uppdraget
Du kommer att vara en del av teamet som supporterar organisationens ca 1500 användare i deras "Walk In" desk.
Du kommer att supportera på både hård- och mjukvara samt utbilda användare i teknisk utrustning och applikationer. Du kommer att ha dina egna ansvarsområden men samtidigt samarbeta med kollegor både internt och från externa leverantörer.
ProfilDu har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom IT-support och är van vid att supportera många användare i organisationen där höga krav ställts på tekniska kunskaper.
För att du ska passa i rollen och trivas på jobbet tror vi att du brinner för att ge service och är bra på att anpassa dig efter olika situationer och människor. Du är en god kommunikatör, kan koordinera och har ett pedagogiskt sinne. Du behöver ha ett intresse för teknik och vara uppdaterad inom ny teknik.
Tekniska krav:
• Mycket goda kunskaper inom klientsupport, win 7 och 10.
• Nätverkskunskaper
• Kontakt med leverantörer
• Office365
• Mobilsupport: Iphone och Android
• Du talar och skriver på både svenska och engelska.
Så ansöker duAnsökningar och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
joanna.hansson@dfind.se [ mailto:
joanna.hansson@dfind.se ]
Start: Så snart vi har hittat rätt person och enligt överenskommelse.
Ort: Kista
Omfattning: Heltid, löpande.
Arbetstider: 8.00-17.00.
Uppdragsgivare: Dfind IT
Organisations-/företagsbeskrivning
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas.
Keep Improving!
Keywords: onsite, On site, onsitetekniker, erfaren, support, teknisksupport, itsupport, supporttekniker, it tekniker, jobb, arbete, IT, VIP, VIP-support, Kista, Norrort, stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-18
Ange följande referens när du ansöker: 201160307
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoanna Hansson
FöretagDfind IT AB
AdressDfind IT AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 4299860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.