Supporttekniker / 2nd / 3rd line till IT-tjänsteföretag
Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
2016-10-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker / 2nd / 3rd line till IT-tjänsteföretag" (publicerad 2017-05-02) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-26FöretagetFöretaget är ledande inom dokument- och informationshantering och är en rikstäckande organisation med cirka 650 anställda. Verksamheten bedrivs på 23 orter runt om i landet samt genom samarbete med ytterligare cirka 10 återförsäljare. Företagets affärsidé är att erbjuda heltäckande lösningar för kunders IT-miljöer genom ett brett utbud av tjänster, mjukvaror, utrustning och konsultverksamhet. Företaget erbjuder stora möjligheter till teknisk utveckling, både genom spännande kundsamarbeten och utbildning. Tjänsterna är placerade på företagets kontor i Malmö. Detta är en hyrrekrytering där man blir anställd av Bravura med goda möjligheter till förlängning hos företaget efter det.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att supportera användarna i de funktioner som levererats och driftas av företaget, att felsöka och felavhjälpa IT-relaterade problem, utföra underhåll på IT-system, dokumentera nödvändig information i ärenden samt följa upp utförda åtaganden hos kunderna. I rollen har du direkt kontakt med företagets kunder.
Kvalifikationer• Ett par års arbetslivserfarenhet av teknisk support inom IT
• Eftergymnasial utbildning inom IT-relaterat område
• God vana att hantera servrar i Windowsmiljö och god nätverkskompetens
• God kännedom om Microsofts produkter och molntjänster för klient och server
• Certifieringar inom ITIL v3 Foundation, Windows 8.1/Windows 10, Windows Server 2008 r2 och senare (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att lyckas i rollen har du ett stort tekniskt intresse och driver självständigt ditt arbete framåt. Du tar egna initiativ, är nyfiken på att lära dig mer och lägger vikt vid att fortsätta utvecklas inom området. Du är kundorienterad och har förmåga att samarbeta tillsammans med andra.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT-support, teknisk support, support, teknik, tekniker, ITIL, Microsoft, Windows, Malmö, heltid, 2nd, 3rd, line, server, system, installation
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Dott 08-40024050
tove.dott@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3127213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.