Supportdeskmedarbetare till företag i Norrort - omgående
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-03-17FöretagetFöretaget är en ledande leverantör av textilservice-tjänster, hygienprodukter och entrémattor. De är rikstäckande med sju produktionsanläggningar och fem säljkontor runt om i Sverige och Lettland. Företaget sysselsätter drygt 400 personer och omsätter ca 400 MSEK. Huvudkontoret är placerat i Märsta. Uppdraget startar omgående och löper fram till sista augusti 2016.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består av daglig användarsupport där du kommer att jobba med olika Citrix-lösningar samt hårdvara såsom ThinClients, laptops, telefoni och skrivare. Support av mjukvara involverar CRM och ERP plattform med tillhörande kontorsapplikationer. Support sker antingen via telefon, e-post eller i direktkontakt med interna användare och som programstöd för supporten finns ett ärendehanteringssystem som är implementerat i samtliga länder inom företagskoncernen. IT-avdelningen består av tre personer och du kommer tillsammans med svenska och tyska IT-kollegor arbeta med intern driftsupport av företagets applikationer, teknisk infrastruktur samt konfiguration av mjuk- och hårdvara.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasieexamen med IT-inriktning
Erfarenhet: Minst 1 års erfarenhet av att jobba med IT-support
Meriterande: Erfarenhet av att arbeta i Windowsmiljö med nätverk, switchar, servrar och Active Directory
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Du är en serviceinriktad person som tycker det är roligt att förstå hur IT-strukturer fungerar och utvecklas. Du har en naturlig fallenhet för att ge människor bästa möjliga service och bemötande. I denna tjänst är det mycket viktigt att du snabbt blir självgående och därmed kan arbeta självständigt med dina dagliga arbetsuppgifter. Du är en glad, strukturerad problemlösare som lyssnar in användaren.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Märsta
Lön: Enligt ök.
Kontakt:
josephine.hopstadius.bostrom@bravura.seVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, IT, support, servicedesk, supportdesk
Varaktighet, arbetstid
Bemanning, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosephine Hopstadius Boström 08-40024050
josephine.hopstadius.bostrom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2729735
Observera att sista ansökningsdag har passerat.