Support Manager - Expansivt techbolag

Notyfile AB / Kundservicejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Notyfile AB i Örebro, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Lever du för att ge bästa service, inser vikten av riktigt nöjda kunder och får en kick av att lösa problem? Behöver du nya utmaningar, sitter fast i gamla hjulspår eller har du kanske fortfarande inte hittat det du letar efter? Då kan vi vara en perfect match, för vi på Notyfile söker nu dig som brinner för kundservice lika mycket som vi gör och som verkligen är redo att utmana både dig själv och marknaden för att lyckas ge bästa servicen.
OM NOTYFILE
Notyfile är ett ungt techbolag med kraftig tillväxt. Vi vill hjälpa företag att förenkla och digitalisera sina säljprocesser, samtidigt som de får kontroll på befintliga kunder, projekt m.m. Med en plattform som är skapad av säljare - För säljare har vi marknadens vassaste CRM! Vår tillväxtresa har bara startat och vi kommer fortsätta utmana branschen med nya innovativa lösningar utifrån marknadens behov.

Publiceringsdatum
2023-01-10

Arbetsuppgifter
I rollen som Support Manager på Notyfile kommer du initialt kommunicera både med våra nya och befintliga kunder. Främst handlar det om att hjälpa användare i plattformen men även hantera alla typer supportärenden. Du kommer dessutom ta emot beställningar från kunder samt bli involverad i uppsättning av nya konton. Tjänsten kan komma att variera och du kommer få stora möjligheter att förbättra och utveckla supportavdelningen tillsammans med övriga avdelningar för att ge kunden bästa möjliga upplevelse.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATION
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du tidigare arbetat med någon form av B2B-uppdrag. För oss är det en självklarhet att du är organiserad, strukturerad och att kunna se på saker och ting med ett helikopterperspektiv för att kunna prioritera vad som ska göras här och nu. I den här tjänsten behöver du ha flera processer igång samtidigt t.ex. support, beställningar och importer.
Viktigt för tjänsten:
Flytande svenska i tal och skrift

Ett stort plus om du har:
erfarenhet av kommunikation inom B2B
erfarenhet av CRM
erfarenhet av att tidigare roll/utbildning inom kommunikation

VAD ERBJUDER VI DIG?
Förutom chansen till personlig utveckling och att bli en del av ett grymt härligt gäng, en ny utmaning och ett steg framåt i din karriär, med goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten innebär stor frihet under ansvar, tät uppföljning och coaching för att ge dig de bästa förutsättningarna ge riktigt bra service.
Arbetsklimatet på Notyfile präglas av öppenhet och samarbete vilket förutsätter att du är en flexibel och prestigelös person med god social kompetens. Vi är stolta över vår mycket starka företagskultur där du dagligen möter glada och drivna medarbetare.
Tjänsten är på heltid med en fast månadslön.
Sista ansökningsdag är den 3e februari 2023, men intervjuer sker löpande. Har du några frågor gällande tjänsten så är du välkommen att ta kontakt med rekryterande chef Tobias Hjalmarsson.
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-03
E-post: tobias@notyfile.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Intresse Support Manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Notyfile AB (org.nr 559106-9223)
Nygatan 16 B (visa karta)
702 11  ÖREBRO

Kontakt
COO
Tobias Hjalmarsson
tobias@notyfile.se
+46 70-690 55 33, +46 70-690 55 33

Jobbnummer
7327652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Notyfile AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Notyfile AB: