Support/backoffice Till Input Interiör

Input interiör Stockholm AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala eller i hela Sverige

VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY

Tisdagen den 12 juni 2012
Kl. 10.30-11.00
Adress: Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget.

Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.

Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city

Ta med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.

Support / backoffice på Input interiör i Stockholm

Input interiör är Skandinaviens ledande fristående inredningskoncern med en unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi finns idag på 21 orter med 22 kontor. Vi är 270 medarbetare och omsätter ca. 1 miljard SEK. Med ett produktsortiment med både djup och bredd erbjuder vi marknadens mest kompletta inredningslösningar.

Support / backoffice till vårt kontor i Stockholm

Vill du vara med och utveckla Input interiör? Vi söker dig med mycket energi och engagemang, och som vill göra Input interiör
till den mest efterfrågade inredningsleverantören i Stockholmsregionen.

Vi söker ambitiösa och drivna medarbetare som inte är rädda för nya utmaningar. Som en del av vårt support-team ansvarar
du för att våra kunder får bästa möjliga service. Du är ordningssam samt administrativ och kan hantera många olika typer av projekt samtidigt. Fakturering, leveransbevakning, reklamationer, granskning av ordererkännanden och leverantörskontakter blir en del av din vardag. Du är affärsorienterad, flexibel och har inga problem att hjälpa till där det behövs.

Du har social kompetens och tycker om kontakt med människor. Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i
PC-miljö samt goda kunskaper i engelska tal och skrift. Som person är du strukturerad, noggrann, positiv och serviceminded.
Branschvana är meriterande men inte ett måste, stor betydelse sätts vid rätt inställning och personliga kvalitéer.
Input interiör i Stockholm har 50 medarbetare. Kontor och utställning finns på Sveavägen 145.
Hos oss är inget omöjligt i vår vilja att serva våra kunder - Vilken inställning har du?

Frågor angående tjänsten besvaras av Annica Gustavsson på telefon 08-517 112 28.
Välkommen med din skriftliga ansökan samt löneanspråk och CV snarast, dock senast den 15 juni 2012 eller besök oss på vår rekryteringsträff på Arbetsförmedlingen Stockholm City.

Om Du inte kan besöka oss maila till:
annica.g@inputinterior.se eller skicka till adressen nedan
Märk ansökan "Support, Stockholm".

Input interiör Stockholm AB
Att. Annica Gustavsson
Sveavägen 145
113 46 Stockholm
Stockholm

Publiceringsdatum
2012-06-11

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan skickas till e-postadress: annica.g@inputinterior.se

Företag
Input Interiör Stockholm AB

Adress
Input Interiör Stockholm AB
Sveavägen 145
11346 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 145

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-51711200
Faxnummer: 08-51711201
E-postadress: stockholm@inputinterior.se

Jobbnummer
1268822

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör Stockholm AB: