Store Manager Big Easy Self Storage
Big Easy Self Storage AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Big Easy Self Storage AB i Stockholm Tjänsten som Store Manager går ut på att ha hand om den anläggning där du jobbar samt våra kunder. Det dagliga arbetet inkluderar:
• Hjälpa nuvarande och blivande kunder med frågor, funderingar, eller mer administrativa detaljer. Sker på plats, via e-post samt över telefon.
• Skriva avtal med nya kunder
• Hantera in- och utleveranser för kunder
• Försäljning av flyttmaterial
• Städa anläggningen
• Rutinkontroll av brandsäkerhet
• Rapportera och beställa material som tagit slut.
Du rapporterar till vår Operations Manager.
Du är en glad och serviceinriktad person som ser lösningar. Du är organiserad och detaljorienterad. Du bör gilla utmaningen att arbeta i en ung organisation. Ingen tidigare arbetslivserfarenhet krävs men är självklart meriterande.
Big Easy Self Storage är ett ungt och expansivt bolag. I dagsläget har vi två self storage anläggningar i Stockholm (Spånga och Älvsjö) och planerar fortsatt expansion.
Varaktighet, arbetstid
Till en början behöver vi en person som kan arbeta onsdagar (10 - 18), torsdagar (10 - 17), fredagar (10 - 17) samt varannan lördag (11- 16). Möjlighet till ökad omfattning finns i framtiden. 60%-80%
Publiceringsdatum2017-04-11ErsättningTimlön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-11
KontaktDaniel Stånggren
daniel@bigeasy.seFöretagBig Easy Self Storage AB
AdressBig Easy Self Storage AB
Södra Fiskartorpsvägen 24
11433 Stockholm
KontorsadressSödra Fiskartorpsvägen 24
Jobbnummer 3433389
Observera att sista ansökningsdag har passerat.