Starta din karriär hos ett medieföretag i framkant!
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Solna
2016-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Starta din karriär hos ett medieföretag i framkant!" (publicerad 2017-04-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta med en av Sveriges största distributörer av tv? Nu söker vi fler engagerade och målinriktade kollegor till vår kundtjänstavdelning hos Viasat.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du, med stort fokus på försäljning och kundnöjdhet, att via telefon bemöta och hjälpa alla kunder och vara deras representant i den viktiga dialogen. Du kommer att arbeta för att upprätthålla Viasats starka varumärke, där företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.
"Det bästa med mitt jobb är utvecklingsmöjligheterna som finns! Jag fick tidigt en massa olika ansvar och uppdrag vilket har sporrat mig att utvecklas ännu mer!" - Niklas Isander, Viasat
Publiceringsdatum2016-12-02Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare kommer du besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura. Vidare skall du i varje samtal arbeta för att öka kundnöjdheten genom bemötande och god retorik. En del i din roll är att aktivt erbjuda Viasats produkter och driva samtalen mot försäljning.
Vi söker dig som
• Gillar att bidra till en kul stämning på jobbet
• Är tävlingsinriktad och gillar att få provision
• Tycker om att fika på fredagar
• Vill lära dig nya saker och utvecklas
PS. Vi vill även att du har:
• Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl verbalt som skriftligt.
• Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A - vi önskar att du tar med betygen till intervjun.
Om Webhelp Nordic
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Om jobbet
Region
Stockholm i Stockholms län
Arbetstid / Varaktighet
Anställningsformen är Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Startdatum: 2016-12-12
Anställningen omfattar 100% med varierande arbetstider dagtid, kvällar, och helger.
UtbildningsbakgrundDu inleder din anställning med 8 veckors betald utbildning varvat med praktik. Under denna period är anställningsformen allmän visstid på 100%.
Lön / Förmåner
Fast lön med provision.
Ob-tillägg kväll/helg.
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Anställningen omfattar 100% med varierande arbetstider dagtid, kvällar, och helger. Anställningsformen är Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Dafthagen
johan.dafthagen@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3193644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.