Städare/fastighetsskötare

Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun / Städarjobb / Kumla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Kumla, Hallsberg, Örebro, Askersund, Laxå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun i Kumla

Kumla kommun ligger centralt i Örebro län och har drygt 20000 invånare. Kommunen har en god näringsstruktur, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer.

Publiceringsdatum
2008-11-06

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär bl a tillsyn, skötsel och underhåll av fastigheter, huvudsakligen städning.

Kvalifikationer
Utbildning inom städ eller erfarenhet som bedöms likvärdig. För övrigt måste du vara "allmänt händig", besitta en god social förmåga, god samarbetsförmåga med olika intressenter samt vara självständig i planerandet och utförandet av ditt arbete.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde: Enligt överenskommelse

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Tjänsen avser heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-19
Vi ser helst att du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer att grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I andra hand kan du skicka ansökan till Kumla kommun, Kommunfastigheter, 692 80 Kumla. Var god ange referensnummer.
Ange följande referens när du ansöker: "Städare/fastighetsskötare"
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Carina Johansson, 019-58 81 43

Facklig kontakt
Facklig företrädare, 019-58 80 00

Företag
Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun

Adress
Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun
Stadshuset
69280 Kumla

Jobbnummer
347224

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kumla kommun, Kommunfastigheter, Kumla kommun: