Sommarjobba som kundtjänstmedarbetare hos Öresundsbron

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Vill du sommarjobba hos Öresundsbron i Malmö? Här kommer du att utbildas redan i maj och sedan finns goda möjligheter till att jobba mycket under hela sommarperioden. Detta är ett sommarjobb för dig som har stor flexbilitet och brinner för service!

Publiceringsdatum
2018-04-09

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare på Öresundsbrons kundcenter arbetar du aktivt med att bemöta kunder och deras ärenden. Du hanterar ärenden inom försäljning, registrering, reklamation, fakturerings- och inkassofrågor men också rena informationsfrågor. Registrering av nya kunder, paketering av bropass samt mottagning av kunder i receptionen kan också komma att ingå i arbetsuppgifterna. Kundcentret har öppen mellan 08:00 och 18:15 på vardagar. Längden på arbetspassen kan variera men de flesta passen ligger på 8 timmar. Tjänsten är enbart nu i sommar.

När du anställs får du ca två veckors utbildning och introduktion på plats. Vi ser gärna att du som sökande kan tänka dig att arbeta både mycket och flexibla arbetspass i sommar.

I din roll som kundtjänstmedarbetare är ditt fokus att:
• Besvara samtal och mail för hög servicenivå
• Registrera nya kunder, & paketering av bropass
• Hantera övriga ärenden som kan uppstå

Om dig
Vi söker dig som vill sommarjobba hos Öresundsbron kundcenter och ställer höga krav på självständighet och flexibilitet. Du trivs med ett omväxlande arbete med varierande arbetsuppgifter och ansvarsområden. För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare på kundcentret har du god kommunikationsförmåga och har lätt för att anpassa dig. Du har en förmåga att se vad som behövs göras och är en lösningsorienterad person. Vi ser gärna att du har goda språkkunskaper, gärna i danska och engelska. Viktigt är att du har god serviceförmåga och ger kunderna ett gott bemötande. Vidare är du en punktlig, noggrann och ansvarstagande person som har en god administrativ förmåga. Har du erfarenhet av att arbeta med telefon som redskap ökar din konkurrenskraft mot andra sökande.

Viktigt för tjänsten är:
• Gärna telefonvana
• God kommunikationsförmåga
• Service
• Gärna goda språkkunskaper i svenska, engelska och danska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen
Tjänsten som kundassistent är ett konsultuppdrag med tillsättning i början av maj 2018. Uppdraget sträcker sig enbart under sommarperioden. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden eller Adecco Student beroende på din nuvarande sysselsättning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start, planerad 7 maj som kan komma att korrigeras. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vi kompletterar sedan ansökan med en videopresentation som tar ca 2 minuter att göra som skickas in via telefon eller surfplatta.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Höglund via 073-684 73 23

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst Öresundsbron Sommarjobb Service Reception B2C Telefonvana Sommarjobbare Driven Problemlösning

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Höglund

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Jobbnummer
4069445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: