Socialsekretare till myndighetsenheten
Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
2012-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekretare till myndighetsenheten" (publicerad 2012-06-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Individ- och familjeomsorgen i Krokoms kommun består av fyra enheter varav Myndighetsenheten är en av dem.
Vi söker socialsekreterare med inriktning mot försörjningsstöd/ annat socialt stöd mot vuxna över 18 år.
Publiceringsdatum2012-05-25Dina arbetsuppgifterMyndighetsenheten handlägger alla förekommande ärenden inom socialtjänsten och är indelade i fyra grupper; missbruk, försörjningsstöd/ annat socialt stöd för personer över 18 år, barn- och familj/ familjerätt samt alkoholtillstånd.
På Myndighetsenheten arbetar i dagsläget tjugo personer. Av dessa arbetar fem med försörjningsstöd. Vi sitter i kommunhuset i centrala Krokom.
Vi erbjuder extern handledning samt friskvårdstid.
Kvalifikationskrav
Du ska vara utbildad socionom och önskvärt är att du har några års erfarenhet av socialsekreteraryrket inom försörjninsstödsområdet. Vi arbetar i datasystemet VIVA varför kunskap om detta system är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
B-Körkort är ett krav.
Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
75%. Tillträde 2012-08-01 eller enligt överenskommelse.
ErsättningFast lön
Individuell lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-11
Ansök via krokom.se under rubriken lediga jobb.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnette Furberg, Arbetsledare, 0640-16278 (Telefon)
FöretagKROKOMS KOMMUN
AdressKROKOMS KOMMUN
83580 KROKOM
KontorsadressOfferdalsvägen 8
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0640-161 00
E-postadress:
mats.lidfors@krokom.se Jobbnummer 1255080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.