Social och kommunikativ Service Koordinator till företag i Norro

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Service Koordinator kommer du besvara inkommande samtal och mail gällande felanmälningar av trasiga hissar och rulltrappor. Du kommer sedan följa ärendet tills det lämnats över till berörd tekniker. Vidare kommer du besvara inkommande larmsamtal, där du kommer identifiera säkerhetssituationer och hantera dessa genom att lämna lämpliga anvisningar till berörd person.

Arbetets omfattning: Heltid måndag - fredag. Detta är ett konsultuppdrag, men för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.


Om företaget
Vår kund är ett världsledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. De sitter i ljusa fina lokaler i Kista.
Mer information om vår kund, ges vid en eventuell intervju.


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av service, gärna inom kundtjänst eller support.
Du är social, glad, kommunikativ och vet hur du behåller lugnet även i stressiga situationer.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av olika ärendehanteringssystem samt att du talar svenska och engelska obehindrat.

Personliga egenskaper: Servicemedveten, positiv och lösningsfokuserad är egenskaper i värderar högt. Att ge service i världsklass är en självklarhet för dig, likväl som du är en god administratör.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 1262
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3998984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: