SJR söker för kunds räkning erfaren inkassohandläggare

Konsultverksamheten Bank & finans / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2011-08-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "SJR söker för kunds räkning erfaren inkassohandläggare" (publicerad 2011-09-30) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsultverksamheten Bank & finans i Stockholm, Solna, Nacka, Göteborg, Ängelholm eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Företag
Vår kund är en prisbelönt internetbank där kunderna kan göra alla sina bankärenden. Banken har verksamhet i Sverige och Norge och erbjuder marknaden ett komplett utbud inom bank, sparande och placeringar. Tjänsten är inom ramen för SJRs konsultverksamhet med start omgående och ca 6 månader med möjlighet till förlängning. Vår kund sitter i fräscha lokaler centralt i Stockholm. 

Publiceringsdatum
2011-08-03

Dina arbetsuppgifter
Som Inkassohandläggare ansvarar du för löpande handläggning av inkassoärenden och hantering av inkassoakter. Vidare agerar du drivande i processer gällande obestånd. Tjänsten är utåtriktad med såväl externa som interna kontakter, bl. a. med support mot andra enheter i banken. Förutom det administrativa ansvaret har din roll till syfte att fungera stöttande och till viss del drivande i ett kommande projekt rörande outsourcing av bankens inkassoverksamhet.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig med lägst gymnasial utbildning och några års erfarenhet av inkassoarbete. Systemkunskaper i NOVA är ett krav där det är meriterande om du även är kvalificerad att ta ut rapporter etc.
Som person är du glad, positiv och bidrar till ett trivsamt arbetsklimat. Du är självständig med god förmåga att fatta egna beslut samtidigt som du trivs att samarbeta med andra. Det är avgörande med god kommunikativ förmåga i tal och skrift, såväl på svenska som engelska.Det är viktigt att du stimuleras av att ge god service samt att du är noggrann, administrativt lagd och driven. På det hela taget är tjänsten som Inkassohandläggare bred och det är därför ett krav att du är flexibel och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Om Du har frågor kring tjänsten är Du välkommen att kontakta Jessica Johansson på telefon 08 - 407 55 24. Vi ser fram emot Din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enl ök

Ersättning
Enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Konsultverksamheten Bank & finans

Adress
Konsultverksamheten Bank & finans
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
994383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsultverksamheten Bank & finans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsultverksamheten Bank & finans: