Självständig ordermottagare/innesäljare sökes till Strängnäs!

Arena Personal Nordic AB / Administratörsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Strängnäs, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn, Västerås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-03

Om tjänsten
Just nu söker vi en ordermottagare/innesäljare till en av våra kunder i Strängnäs. Vår kund är specialiserade på utveckling och leverans av system och produkter för tillhandhållande av lösningar inom information, telekommunikation, elektroteknisk och industriell produktion.

Initialt kommer du att bli anställd av oss på Arena Personal och uthyrd till den aktuella kunden. För rätt person finns möjlighet till anställning hos kund i ett senare skede. Som ordermottagare kommer du huvudsakligen att ta emot order via mail, lägga in dessa i systemet samt ta emot samtal från kunder. Denna roll är både proaktiv och reaktiv, och som innesäljare följer du upp en del av utesäljarens arbete.Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 8-17. Eftersom tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med din ansökan!

Profil
För att bli framgångsrik i denna roll krävs att du har erfarenhet och vana från orderhantering samt att du har lätt att komma in i nya arbetsuppgifter. Vi ser att du är en initiativrik person som har förmågan att lösa problem på egen hand. Då arbetet tidvis är väldigt ensamt så måste du trivas med ensamarbete och känna dig trygg i den rollen.

En förutsättning för att klara av denna tjänst är att du har mycket god datorvana; en generell systemvana samt mycket goda kunskaper i Officepaketet. Det är även viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift då en del av arbetet sker på engelska.
Det är viktigt att du är en utpräglad problemlösare med känsla för service eftersom en stor del av arbetet innefattar kontakt med kunder. Du är naturligtvis serviceriktad och social med en positiv inställning. Du måste dock våga ställa motfrågor till kunden och ha lite skinn på näsan samtidigt som du inte tummar på kvalitén i din service.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3112
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2704782

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: