Självgående administratör till ett härligt team - tillsvidare!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till vår kund, ett företag som tillverkar och distribuerar material till laboratorier och tillverkningsindustrin världen över. Du med rätt inställning och kunskap välkomnas till vår kund och ett trevligt team med placering strax söder om centrala Stockholm.

Här kommer din huvudsakliga uppgift vara att arbeta administrativt med företagets fakturahantering och tillkommande administration. Du kommer att arbeta med servicefakturering och agera support mot kunder såväl som medarbetare vad det gäller faktureringsfrågor. När du börjar bli varm i kläderna kommer det förhoppningsvis finnas tid för att arbeta med förbättringsförslag kring nuvarande arbetssätt och dess rutiner. Därför tror vi att du är en person som har öga för detaljer och med en naturlig initiativförmåga kan du tillsammans med duktiga kollegor omvandla idéer till smarta lösningar.

Vi tror att du som söker denna tjänst är en lugn och trygg person som trivs i en serviceinriktad roll som kräver noggrannhet. Vi tror dessutom att du är en lagspelare som uppskattar att samarbeta med dina kollegor vid behov. Du har en analytisk och proaktiv förmåga och vill arbeta i en roll där du får samla in relevant information för att kunna komma med förbättringsförslag kring nuvarande arbetssätt.

Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-12-29

Kravprofil för detta jobb
• Administrativ arbetslivserfarenhet
• Mycket god vana av att arbeta i MS Office, främst Excel
• Proaktivt och analytiskt arbetssätt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Meriterande med erfarenhet av Access, SAP eller andra databasverktyg
• Ekonomisk bakgrund

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en serviceinriktad och flexibel person med erfarenhet från administration och fakturafrågor? Vill du med din handlingskraft och kompetens bli en viktig kugge i ett sammansvetsat team? Om ja, läs då vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16298SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-27
Ange följande referens när du ansöker: 16298SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3878311

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: