Serviceminded Orderhanterare

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

För uppdrag hos vår kund söker vi nu en Orderhanterare som vill arbeta med fakturering och kundsupport i ett trevligt team. Vår kund sitter i trevliga lokaler nära Masthugget. Uppdraget är tänkt att påbörjas 5:e november och sedan löpa till och med 20:e januari.

Sök tjänsten redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande!

Publiceringsdatum
2018-10-18

Om tjänsten
Efter introduktion och utbildning kommer du i den här rollen att arbeta med orderhantering och fakturering. Du kommer även svara på frågor från företagets kunder rörande order och fakturor samt även vissa produktfrågor. Ni kommer vara tre personer i teamet som också arbetar nära företagets interna säljteam och stöttar dem i vissa frågor.

Vem söker vi?
Vi tror att du har gymnasieutbildning eller kanske läst YH-utbildning inom ekonomi och har något års erfarenhet från arbete med orderhantering, fakturering eller kundservice. Vidare behöver du även vara ansvarsfull, professionell och noggrann i ditt arbete. Du behöver god IT-vana och har du tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP är detta meriterande. Du behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift för att bli aktuell för den här tjänsten.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR.Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på tel. 031 - 333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4409590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: