Serviceledare - Malmö

Isaksson Rekrytering & Bemanning / Städarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning i Malmö, Vellinge, Lund, Eslöv, Hörby eller i hela Sverige

Isaksson Rekrytering & Bemanning söker nu på uppdrag av vår kund Allianceplus en servicechef till företagets KAM kundorganisation i Malmö. Du kommer att bli anställd av Isaksson Rekrytering och Bemanning.

Kundinfo

Allianceplus startade 1991 med städ- och kringtjänster som sin kärnverksamhet. Idag erbjuder vi ett brett utbud av tjänster inom facility management och har verksamhet över hela Sverige. Vi växer kraftigt och omsätter idag omkring 500 Mkr och har ungefär 1700 medarbetare, siffror som ständigt ökar. Tillsammans med våra kollegor i Danmark är vi 3400 medarbetare, vilket gör oss till en av Skandinaviens största partner i servicebranschen. Utifrån våra värderingar engagemang, ansvarstagande och nyfikenhet, ett starkt medarbetarfokus och service som kärnverksamhet blir vi förstahandsvalet för våra kunder!

Publiceringsdatum
2013-12-16

Dina arbetsuppgifter
Den aktuella tjänsten ligger inom Allianceplus Region KAM-kunder. I denna region ligger ansvaret för företagets KAM-kunder, vilka finns över hela landet. I detta uppdrag kommer du att ansvara lokalt för en av våra kunder som har delar av sin verksamhet i Södra Sverige vilket gör att tjänsten är placerad i Malmö.

Ditt främsta uppdrag är att med ett tydligt resultat- och lönsamhetsfokus skapa en god leverans till våra kunder. Du ansvarar för budget- och resultatuppföljning, deltar i upphandlingar/förhandlingar i befintliga kundavtal samt arbetar nära våra kunder i leveransen. Utveckling av befintliga kundsamarbeten är mycket viktiga inslag i tjänsten.

Arbetet är både operativt och strategiskt och är mycket fritt och omväxlande med många kundkontakter på alla nivåer. Allianceplus sätter personalen i fokus och här får du chansen att ytterligare utveckla ditt ledarskap. Rätt person har på sikt mycket goda karriärmöjligheter.

Kompetensprofil

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter i servicebranschen. Du drivs av att utveckla människor och verksamheter med god lönsamhet och att skapa tillväxt. Samtidigt som du hanterar operativa aspekter av ditt arbete har du inget emot att hoppa in där det behövs och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du kommer att resa en del inom området varför det är ett krav att du har körkort.

I rollen ingår även att säkerställa en verksamhet som präglas av en god arbetsmiljö där medarbetarna sätts i främsta rummet. I detta ingår att skapa tydliga mål och arbetsuppgifter och en arbetsplats som präglas av initiativkraft, affärsmannaskap och en stark servicekänsla. Du kommer att ansvara för rekryteringar, bemanningsplaner, arbetsplatsträffar, kvalitetskontroller samt inköp av material och förbrukningsvaror avseende ditt område. Du kommer att ansvara för ca 25 medarbetare.

Du rapporterar till marknadsområdeschefen och ingår i marknadsområdets ledningsgrupp där du aktivt förväntas bidra till marknadsområdets övergripande utveckling av verksamheten och vårt tjänsteutbud.

Dina personliga egenskaper
• God ledare, trygg i dig själv
• Drivande och förändringsbenägen.
• Prestigelös och flexibel.
• Analytisk och nytänkande
• God social förmåga

Vad erbjuder vi

Alliance+ är Danmarks tredje största städföretag och Sveriges femte största.

Våra drygt 3 800 välutbildade medarbetare i Danmark och Sverige sköter dagligen städningen av totalt över 5 miljoner kvadratmeter i båda länderna.

För oss handlar städning om att garantera bästa möjliga kvalitet varje dag. Det handlar om att ta ansvar och att överträffa kundens förväntningar.

Alliance+ leverar det lilla extra - det som gör våra kunder extra nöjda och våra medarbetare extra stolta. Vi håller vad vi lovar och vi tar oss an alla uppdrag, stora som små, med professionalism och respekt. För oss är städning en fråga om förtroende och rätt person har på sikt mycket goda karriärmöjligheter.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan redan idag!

Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson, telefon: 040-685 45 00, mobil tfn 070 485 75 59, mail, ira@isakssonrekrytering.se eller Elina Lundquist, mobil tfn 0734- 29 73 66, elina@isakssonrekrytering.se

Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. Vi är ett av Dagens Industri utsedda Gasellföretag 2012.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elina Lundquist

Företag
Isaksson Rekrytering & Bemanning

Adress
Isaksson Rekrytering & Bemanning
Gustavslundsvägen 147
16751 BROMMA

Jobbnummer
1730488

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Isaksson Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning: