Servicekoordinator & Kontorsansvarig

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en servicekoordinator och kontorsansvarig som vill vara en del av deras hängivna team. Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om vår kund:  

Vår kund är ett internationellt konsultföretag. De har kontor över hela världen och i Stockholm arbetar ett 50-tal medarbetare. Medarbetarna hos vår kund är ambitiösa och stämningen är professionell och trevlig. Nu söker de en person som vill arbeta som kontorets hjärta.

Om tjänsten:  

I denna tjänst kommer du att arbeta 50% som servicekoordinator och 50% som kontorsansvarig. Tjänsten är på heltid och du kommer till en början att arbeta som konsult via Ryska Posten Bemanning. Om alla parter är nöjda med samarbetet finns det stor chans till överrekrytering.

Servicekoordinator

• Stötta konsultteamet med olika interna system och rapporteringsprocesser
• Utföra dagliga uppdateringar i CRM systemet
• Administrera avtal för konsulter och partners
• Skapa underlag för fakturering
• Administrera tidrapporteringssystem - skapa och avsluta projekt, ladda upp dokumentation som behövs, etc.

Kontorsansvarig

• Reception: ta emot besökare, besvara samtal, ansvara för bud/ post
• Se till att kontoret och alla utrymmen är snyggt och rent
• Vara säkerhetsansvarig för de nordiska anläggningarna
• Samordna kontorstjänster och leverantörer
• Samordna intern personal
• Redovisning: spåra inköpsordrar och fakturor, hantera verksamheten budget etc.
• Samordna olika projekt på kontoret och stötta de olika teamen.

Vem söker vi:  

Då vår kund är ett internationellt företag söker vi dig som kan tala och skriva både engelska och svenska obehindrat. Du har även vana av att använda Office-paketet. För att lyckas i rollen ser vi att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Det är meriterande om du har en relevant högskoleexamen i ryggen.

Som person har du känsla för detaljer och har förmågan att prioritera mellan många olika arbetsuppgifter. Du ska även visa på hög integritet, flexibilitet och förmåga att bemöta många olika typer av människor.  

Start omgående men med hänsyn till uppsägningstid, urval sker löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-05-09

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 10253

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2830573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: