Serviceinriktade handläggare till stor organisation mitt i city!

Perido AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker nu flertalet handläggare till en av våra kunder i Göteborg. Kunden i fråga är en myndighet som arbetar med att utveckla och förvalta Sveriges
infrastruktur. Denna tjänst är placerad på deras kontor i centrala Göteborg.

I rollen som handläggare kommer du att handlägga, administrera, bereda och följa upp myndighetens olika ärenden. För att du ska kunna utföra ditt jobb och göra korrekta bedömningar under processens lopp kommer du ha kontakt med kunder, medarbetare eller andra intressenter. Denna kommunikation sker främst via telefon och e-post och du sammanställer informationen i myndighetens interna ärendehanteringssystem.

För att passa i rollen tror vi att du som söker är en social person som samtidigt trivs och känner dig bekväm med att arbeta självständigt. Du hittar lösningar på det mesta och har lätt för att ta egna initiativ - du är helt enkelt en handlingskraftig och driven människa. Vi tror även att du har lätt för att kommunicera med andra och räds inte för att ta kontakt med nya personer, såväl internt som externt.

Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-08-10

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasieutbildning med teknisk inriktning
• Ett par års arbetserfarenhet från liknande roll
• God telefonvana
• Goda datorkunskaper (PC och MS Office)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande

• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete i offentlig sektor

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2019-10-01, med god chans till förlängning. Tillträde kring 2017-10-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Söker du en administrativ och koordinerande tjänst? En bred roll där du effektivt får nyttja din noggrannhet och ditt sinne för teknik och administration samtidigt som du får behålla den sociala biten? Då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15663JL i ämnesraden.

Kontakt
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-09
Ange följande referens när du ansöker: 15663JL
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3636352

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: