Serviceinriktad medarbetare med elkompetens till vårt Contact Ce

Clas Ohlson AB / Butikssäljarjobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Leksand, Gagnef, Rättvik, Borlänge, Falun eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand, Borlänge, Falun, Ludvika, Gävle eller i hela Sverige

Clas Ohlson är ett starkt växande företag med visionen att bli en ledande internationell detaljhandelskedja. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem i vardagen genom att erbjuda kundservice utöver det vanliga samt ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid. Vårt uppdrag är tydligt; vi vill bidra till en inspirerande shoppingupplevelse genom att hela tiden försöka överträffa våra kunders förväntningar. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, utbildningar och konkurrenskraftiga löner. Allting vi gör, bottnar i Clas Ohlson-andan där vi värdesätter handelsmannaskap, engagemang, nytänkande, värme och handlingskraft.

Antar du utmaningen?

Vi söker nu en ny medarbetare till Contact Center AO Sverige i Insjön. Tjänsten är ett vikariat på heltid med start snarast möjligt och fram till och med 30 september 2018. Tjänsten kommer att vara inriktad på våra produkter inom el-sortimentet men även innebära kundservice i övrigt sortiment.

Som medarbetare på Contact Center kommer du att ansvara för att lösa våra kunders förfrågningar och problem samt hantera ordermottagning via mail, fax och telefon med övergripande mål att lösa kundernas praktiska problem. Dina arbetsuppgifter blir att svara på frågor om pris och saldo, reservdelsbeställningar, ordermottagning, kommunicera på chatten samt besvara butikssamtal och mail från kunder. Merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter. Detta kräver att du har goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska, både skriftligt och muntligt. Det är meriterande om sedan tidigare är van att skriva produktbeskrivningar och manualer.

Vad söker vi?

Vi söker dig som är tekniskt intresserade och brinner för kundtjänstfrågor. Som person vill vi att du är serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.

Tjänsten innebär att du måste vara beredd på att arbeta såväl kvällar som helger efter schema.

Rekryteringsinformation

Registrera gärna din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, vi tillämpar löpande rekrytering. Sista ansökningsdatum den 19 mars 2018.

Publiceringsdatum
2018-03-07

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Elvy Axklint via mail på elvy.axklint@clasohlson.se eller på telefon 0247-649 23.

Välkommen med din ansökan!

Clas Ohlson är en dynamisk arbetsplats som präglas av omtanke om varandra och våra kunder. Vår värdegrund genomsyrar allt vi gör och vi är stolta över vårt ursprung. Vill du läsa mer om vår historia eller om hur vi jobbar med kundservice som främsta verktyg, gå in på www.clasohlson.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elvy Axklint, Chef Contact Center elvy.axklint@clasohlson.se 0247-649 23

Företag
Clas Ohlson AB

Adress
Clas Ohlson AB
Clas Ohlsons väg
79385 INSJÖN

Kontorsadress
Clas Ohlsons väg

Jobbnummer
4007069

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clas Ohlson AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clas Ohlson AB: