Serviceinriktad administratör till detaljhandelsföretag!

Professional Consulting / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Danderyd eller i hela Sverige

Professional Consulting

Har du ett intresse för produkter och vill ta karriärsteget från butiken in på kontoret? Är du noggrann och trivs du med ansvarsfulla arbetsuppgifter? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är ett framgångsrikt detaljhandelsföretag med 71 varuhus, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Det är ett expansivt företag som erbjuder roliga och stimulerande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar. De har idag över 1 100 anställda som arbetar antingen i vår kunds varuhus eller på deras lager, inköpskontor eller huvudkontor. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar de i ständig utveckling med ekonomi, marknad, inköp samt IT. Majoriteten av företagets produkter importeras från Asien och Europa och distribueras till varuhusen vid två centrallager i Sverige.

Vi letar nu för vår kunds räkning efter en noggrann konsult till rollen som outbound replenisher. I din roll kommer du att arbeta med produktpåfyllnader till butikerna utifrån behovsregistreringar i företagets affärssystem, ditt arbete kommer att utföras i Excel och företagets interna affärssystem. Du kommer ratt ha mycket telefonkontakt med beställare i butikerna och följa upp beställningar och leveranser. Din uppgift är att se över att rätt mängd produkter är beställda och levererade till butik genom att följa upp interna behovsregistreringar.

Tjänsten är på heltid, du kommer att vara anställd som konsult via Professional Consulting och arbeta i kundens lokaler i Upplands Väsby under vanliga kontorstider. För rätt person finns på sikt goda möjligheter att erbjudas anställning direkt hos vår kund. Start så snart vi hittat rätt person, för denna tjänst tillämpar vi löpande urvalsarbete.

Vi söker nu dig som vill ta steget från butiken in på kontoret. Du som söker bör ha ett intresse för produkter och ha tidigare erfarenhet av arbete i butik, från kassaarbete alternativt varuhantering. Du bör ha goda kunskaper i Excel samt gärna erfarenhet av administrativt arbete i form av orderhantering eller liknande. Som person bör du vara mycket noggrann och strukturerad. Rollen innebär direktkontakt med kollegor inom organisationen och vi söker därför dig med servicekänsla och social förmåga som inte är rädd för att tala i telefonen. Du är trygg i dig själv och tilltalas av att ha mycket ansvar.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-03-31

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1825276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: