Servicedeskmedarbetare till stort företag inom telecom i Stockho

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2012-05-11

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en servicedeskmedarbetare/First line support till ett spännande företag inom telekom. Vår kund är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. De fokuserar på kommunikation och hjälper företag med detta så att de kan ägna sig åt sina huvudsakliga verksamheter.

Dina arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare/First Line support hos vår kund kommer du ingå i ett team på drygt tio personer. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta mot en av företagets största kunder vilket är en offentlig verksamhet med tusentals anställda. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ansvara för kundens telefoni och dina arbetsuppgifter består av registrering, klassificering samt hantering av ärenden. För att komma in i din arbetsroll kommer du att få gå bredvid en av personerna i ditt team och kommer att få en del interna utbildningar. Här får du arbeta i en spännande roll med mycket kundkontakt!

Kvalifikationer
Du som söker har gymnasiekompetens och har tidigare arbetat med kundservice, försäljning eller administration inom telekom. Har du erfarenhet av växel- eller hänvisningssystem är det mycket meriterande. Du har goda kunskaper inom Office-paketet samt att du är van att arbeta i olika system. Det är även viktigt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Vem är du?
Som person är du glad, positiv och lätt att arbeta med. Du är lättsam och med glimten i ögat! Du trivs i en händelserik miljö, ser lösningar istället för problem och att ge god service är en självklarhet för dig.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper under intervjuprocessen.

Övrig information:

Start: Augusti, uppdraget är 6 månader med chans till förlängning.
Plats: Stockholm
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1241016

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: