Servicedesk / Teknisk kundtjänst till Telia Company

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-03-10

Företaget
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Jönköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för bl.a Telias nationella kunder. Tjänsten är varierande då frågorna som du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Detta innebär att du tar emot ärenden/incidenter via telefon och mail där du hanterar frågor gällande växel, mobilt bredband, telefonabonnemang och fakturor. Du arbetar i första linjen med felsökning och du administrerar och definierar inkommande ärenden som behöver skickas vidare till specialister.

Då tjänsterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Erfarenhet av servicerelaterade yrken är meriterande
• Stort tekniskt intresse
• Engelska och svenska flytande i tal och skrift

För att trivas i rollen är du social och får energi av att umgås och föra dialoger med människor. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, teknik, IT, admin, administration, Jönköping, Telia Company

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5142239

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: