Servicedesk / 1st line / IT-support till globalt och innovativt

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-11-20

Företaget
Företaget är en del av en internationell koncern och finns representerade i flertalet länder världen över. Företaget arbetar inom trafikinformationssystem för kollektivtrafik och de står bakom ett flertal av de största elektroniska biljetthanteringssystemen i världen. Denna tjänst är placerad i Stockholm, där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att underlätta biljetthanteringen i kollektivtrafiken i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare registrerar du ärenden och ger teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Du hanterar löpande de incidenter som rapporteras in i ärendehanteringssystemet. I arbetsuppgifterna ingår allt från registrering av ärenden, övervakning av system, felsökning och incidenthantering samt kontakt med kund och 2nd line. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17 och på sikt förväntas du arbeta helgskift.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av IT-support eller liknande
• Tidigare felsökning av hårdvara ses som meriterande
• Goda kunskaper inom Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

För att passa i rollen ser vi att du är social, driven och har förmågan att ta egna initiativ. Du har god förståelse för vad som behöver göras samt prioritera dina ärenden. Därtill har du ett genuint teknikintresse, är van vid att samarbeta samt tycker om att ge förstaklassig service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Globen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning, support, teknik

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Lotsander martin.lotsander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4467743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: