Service-minded 1st line-tekniker
Crossnet AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Crossnet AB i Stockholm Service-minded 1st line-tekniker
Du kommer att tillsammans med övriga kvalitetsavdelningen ansvara för att våra kunder får bästa möjliga upplevelse av Crossnet och våra tjänster genom att hjälpa våra kunder via telefon och e-post. Uppgifterna består primärt i att besvara frågor, lösa tekniska problem och administrera tjänster. Stora möjligheter till att utvecklas, få utökat ansvar och växa in i nya roller.
Du är service-minded ut i fingerspetsarna och har ett stort intresse för it. Du är stresstålig, oerhört trevlig och kan hålla många bollar i luften. Erfarenhet av kundtjänst eller kundsupport är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vi är arkitekter för it-miljöer. Med en hybrid it-strategi hjälper vi våra kunder att kombinera it-lösningar som drar nytta av fördelar från dedikerad, privat och publik drift. Vi utgår från en avvägning mellan kostnad, prestanda och säkerhet. Resultatet blir en it-miljö som är designad för att ge optimal effekt i er verksamhet. Vi har vårt huvudkontor i Hammarby Sjöstad, Stockholm. Läs mer om oss på
www.crossnet.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
enligt ök Tillträde
Snarast
Publiceringsdatum2015-12-08ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan med CV och personligt brev skickas till
ludvig.bergander@crossnet.se senast 31 december 2015. Intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten kontakta kvalitetsansvarig Ludvig Bergander på 08-50 30 45 24.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ludvig.bergander@crossnet.seKontaktLudvig Bergander
FöretagCrossnet AB
AdressCrossnet AB
Hammarby Allé 150
12066 STOCKHOLM
KontorsadressHammarby Allé 150
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: -
Jobbnummer 2566416
Observera att sista ansökningsdag har passerat.