Service Manager till SEB i Göteborg
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du arbeta med att göra skillnad för kunder oavsett var de befinner sig i livet? Vill du samtidigt lägga grunden till att bli en duktig rådgivare? Nu har du chansen att få arbeta på ett av SEB 's modernaste bankkontor, mitt på Avenyn. SEB har skapat en miljö där de möter kunden utan klassiska bankdiskar eller kontanter, där de guidar i kundens egna miljö via internetbank eller appar. Personlig service i världsklass helt enkelt!
SEB Corporate & Private Customers
SEB är en ledande nordisk finansiell koncern, som ända sedan starten för 160 år sedan vägletts av en stark övertygelse om att människor med entreprenöriellt tänkande liksom innovativa företag behövs för att skapa en bättre värld. De finns där för att göra det möjligt för företag att uppnå sina ambitioner och lyckas i såväl goda som svåra tider.
Om jobbet
På SEB kallas kundrådgivare för Service Manager. Som Service Manager blir du företagets ansikte utåt och kommer arbeta med rådgivning åt både privat- och företagskunder, mest via drop-in men också tidsbokning. Du arbetar med hela kundens affär vilket gör att du får en bra förståelse för både vardagsekonomi, sparande, finansiering och försäkringar. Du löser kundens behov genom att guida och utbilda i deras olika digitala tjänster, vid behov slussar du vidare till annan kompetens eller bokar ett rådgivningsmöte.
Vem är du?
Du brinner för service, är social och har lätt för att skapa kontakt med nya människor både i fysiska möten och via telefon. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Frågorna som du möter är väldigt varierande och det är viktigt att du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Du är en utpräglad lagspelare och sätter teamet före jaget. Har du tidigare erfarenhet av ekonomi/finans och har en eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi är detta starkt meriterande.
Bra personer känner ofta bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet.
Om anställningen
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i våra rekryteringsprocesser är två personlighetstest (MAP och Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Rahell Rada på
rahell.rada@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
• 46 (0)200 - 22 22 22.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Service manager, Kundrådgivare, Support, Bank, Finans, SEB, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-10-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31141".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 4870611
Observera att sista ansökningsdag har passerat.