Service Manager till finansbolag mitt i Stockholm city!

Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm, Solna, Täby, Uppsala, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-12-23

Om tjänsten
Som Service Manager erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på ett finansbolag mitt i Stockholm City. Som Service Manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I tjänsten jobbar man i den interna servicedesken på kontoret och jobbar till största delen med att hantera serviceärenden via mejl där du arbetar med flera olika ärenden samtidigt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Lättare IT-support ärenden och jobba tätt med IT-avdelningen
• Administration och arbete i olika system bl.a. ärendehanteringssystem
• Ta hand om enklare vaktmästeritjänster t ex byta glödlampor eller liknande
• Beställningar och inköp av kontorsmaterial och IT-tillbehör
• Felanmälan och felsökningar
• Ronderingar, hålla fint i mötesrum och gemensamma ytor
• Post och bud, samt leveranser

Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att arbeta strukturerat och metodiskt eftersom du i ditt dagliga arbete kommer arbeta övergripande i företagets interna system. I denna roll har du flera ärenden igång samtidigt därför tror vi att du gillar att "ha många bollar i luften". För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.

Kvalifikationer
• Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
• Gymnasieexamen eller högre
• Tekniskt duktig och IT-mognad
• Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system
• Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city med start 1 februari.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kika gärna in vår instagram:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid start 1 feb 2022

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Middlepoint AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Middlepoint AB (org.nr 556789-6864), http://middlepoint.se/

Arbetsplats
Middlepoint

Jobbnummer
6209020

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Middlepoint AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Middlepoint AB: