Service Desk Tekniker till Lidingö
Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2008-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Desk Tekniker till Lidingö" (publicerad 2009-02-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Gävle,
Nacka eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Är du stresstålig?
Fujitsu Services söker tekniker till vår Service Desk på Lidingö
Ditt arbete kommer att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder. Det är viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan
vid första kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.
Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer. Kompetens inom Lotus Notes, kassasystem och PDA är
meriterande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Dahlgren 070-7938718
Publiceringsdatum2008-09-18Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEfter överesnkommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-18
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFujitsu Services AB
AdressFujitsu Services AB
Box 40
16493 Kista
Jobbnummer 314850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.