Service Desk Tekniker till Lidingö

Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Gävle, Nacka eller i hela Sverige

Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Är du stresstålig? 
Fujitsu Services söker tekniker till vår Service Desk på Lidingö
Ditt arbete kommer att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder. Det är viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid första
kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.
Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer. Kompetens inom Lotus Notes, kassasystem och PDA är meriterande. Du
behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Dahlgren 070-7938718

Publiceringsdatum
2009-02-20

Arbetstider och omfattning
Heltid/tillsvidare

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-15
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Fujitsu Services AB

Adress
Fujitsu Services AB
Box 17540
11891 Stockholm

Jobbnummer
405011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Fujitsu Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fujitsu Services AB: