Semestervikarier, Dag/kväll/natt Trygghetsjour

Ängelholms kommun / Undersköterskejobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ängelholms kommun i Ängelholm

Ängelholms kommun är belägen i nordvästra Skånes vackraste del kring Skälderviken. Kommunen har 38 000 invånare. Vi är en kommun som ständigt växer. Människor lockas hit av natur, kultur, låg skatt, hög service och en stor framtidsoptimism.
Idag finns ca 1000 trygghetslarm i ordinärt boende inom Ängelholms kommun.
Trygghetsjouren utgår centralt från
Ängelholm.

Publiceringsdatum
2008-01-24

Arbetsuppgifter
Att besvara och utföra larm
dag resp kväll/natt i hela
Ängelholms kommun.
Nattetid utför trygghetsjourens personal även hemvårdsinsatser i hela kommunen.

Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet eller annan likvärdig utbildning.
Du bör ha datakunskap samt visst tekniskt intresse.
Körkort erfordras samt god körvana.
Är Du en positiv, flexibel person som ser möjligheter istället för hinder.
Tycker Du om en varierande arbetssituation, har initiativförmåga och lätt för att samarbeta, då är Du VÄLKOMMEN med Din ansökan.
Vi söker också timanställda som sjuk och sem. vik med tillträde snarast.

Anställningstyp/arbetstider
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Vikariat ()

Ersättning
Fast lön
Lön/Sysselsättningsgrad: deltid/heltid under sem.period juni, juli, augusti

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-31
Ansökan önskas i första hand på www.offentligajobb.se.
I övrigt adress Maritha Lindqvist, Trygghetsjouren, Metallgatan 6, 262 72 Ängelholm.
Ange följande referens när du ansöker: 1:5/08

Kontakt
Maritha Lindqvist, 0431-87403

Företag
Ängelholms Kommun

Adress
Ängelholms Kommun
Ängelholm
26280 Ängelholm

Jobbnummer
142984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ängelholms kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ängelholms kommun: