Sektionssekreterare till internationellt företag i Södertälje!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco söker nu dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som sektionssekreterare och som trivs med att arbeta i en administrativ roll där du också ges möjlighet att arbeta i en stöttande roll. Uppdraget är beläget hos vår kund i Södertälje som är verksamma inom fordonsbranschen.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som sektionssekreterare kommer du främst att bistå avdelningen med administrativ support. Som sekreterare i denna tjänst kommer du bland annat ansvara för beställningen av datorer, telefoner och behörigheter till personalen. Att stötta chefer och ledningsgrupp med uppgifter som att ansvara för kalender, boka möten och konferenser samt föra protokoll under möten är förekommande arbetsuppgifter i din vardag. Vidare kommer du att vara behjälplig med kontering och attestering av fakturor.
Vem trivs här?
Du som har en avslutat gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet som sekreterare, gärna från en liknande bransch, kommer att ha goda förutsättningar för att lyckas i din kommande yrkesroll. För denna tjänst ser vi att du har kunskap i systemen Efhekt, Silber, E2B, Orderit, och AA. Vidare tror vi att du som söker har mycket goda kunskaper i Office- paketet.
Har du en hög social kompetens, är serviceinriktad, flexibel och kan jobba effektivt kommer du att uppnå dina mål. Är du dessutom ambitiös och intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker, har du kommit rätt! Din kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, är god i tal såväl som skrift.
Som person är du professionell och prestigelös samt kan ha många bollar i luften. Att planera, strukturera och prioritera är du duktig på och du är mån om att slutföra dina arbetsuppgifter. Du är lugn och stabil i dig själv och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Tjänsten ska tillsättas omgående och är tänkt att pågå ca 6 månader med chans till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Enligt Ök Tillträde
Omgående
Publiceringsdatum2016-03-17ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-17
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Har du några frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Anna Karlsson på telefonnummer 08-59898217.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på
Ansökan kan skickas till e-postadress:
Anna.Karlsson@adecco.seKontaktCarolin Gullberg Chef för Rekryterincenter Stockholm
Carolin.Gullberg@adecco.seTelefonnummer: 0859898603
Anna Karlsson, HR Sourcing Leader 08 5989 8217
anna.karlsson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Box 12127
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-59898603
Jobbnummer 2731056
Observera att sista ansökningsdag har passerat.