Sandbergs söker Platsansvarig

Min Byrå / Ekonomijobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Min Byrå i Östersund, Krokom, Åre, Strömsund, Sundsvall eller i hela Sverige

Sandbergs har över 30 års erfarenhet i petroleumbranschen och jobbar med försäljning av diesel, eldningsolja, bensin, bränsletankar, smörjmedel, gas, gasol, kem, batterier och sambandsprodukter.
Tillsammans med ett noggrant urval av starka och pålitliga leverantörer kan vi erbjuda både företag och privatpersoner ett brett sortiment med hög kvalitet.
För att ge maximal service erbjuder vi snabba leveranser från våra stora lager. Du kan beställa dina varor och få dem köra direkt till dörren samma dag eller få dem levererade på 1-3 arbetsdagar. Du är givetvis välkommen att hämta dina produkter direkt i någon av butikerna i Östersund och Örnsköldsvik.
Vi hälsar alla våra kunder såväl gamla som nya, stora som små, varmt välkomna till Sandbergs.




Publiceringsdatum
2018-12-21

Om tjänsten
Som platsansvarig på Sandbergs i Jämtland AB arbetar du tillsammans med ditt team. Du är bolagets ansikte utåt och är ansvarig över att göra kvalitativa affärer som gynnar både kunderna och företaget.

Produktleveransen har fram till idag drivits av delägarna, vi väljer nu att investera i denna roll som ett stort steg mot företagets långsiktiga mål. Du kommer att ansvara för våra projekt från planering till genomförande och avslut vilket innebär att du har ett mycket betydelsefullt helhetsansvar för leveransflödet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda och utveckla dina medarbetare i sälj och orderhantering så att våra kunder får rätt produkter till rätt pris i rätt tid. Vi arbetar med en tydlig säljprocess med stor efterfrågan, därför är vi i en ständig effektiviseringsprocess för att fortsätta erbjuda hög kvalitet från order till kund.
Tillsammans med dina kollegor arbetar du med försäljning via telefon, mail, webbutik och i vår butik med kontor och lager i Östersund. Ni arbetar ständigt att förbättra våra tjänster och skapa nöjdare kunder.

Du kommer att arbeta i vårt ekonomisystem Visma Administration med artiklar, kunder, inköp, inleveranser, kundorder, fakturering, inventering, leverantörsfakturor, kontering och attestering.


Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för försäljning och nöjda kunder och som inte är rädd för att vidga din comfort zone. Du kännetecknas av en förmåga att skapa förtroende hos de runt dig och trivs med ett strukturerat och självständigt arbetssätt där du leder och fördelar arbetet.

Du förstår vikten av dokumenthantering och är trygg i användandet av affärssystem. Du har kunskap och förståelse för personalfrågor, planering, fakturering.

Du värdesätter gruppens roll i ett litet företag och drivs av att arbeta tillsammans för att utveckla och driva företaget framåt.

Du kan identifiera dig med våra ledord:Ärlighet, engagemang, ansvar, trygghet och respekt.

Du är kommunikativ och har goda kunskaper i såväl svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Krav: Körkort B

Urval sker löpande.


Kvalifikationer
Körkortskrav
• B (Personbil)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Enevärn daniel@min-byra.se 070-8829686

Företag
Min Byrå

Adress
Min Byrå
Pedagogens väg 4
83140 Östersund

Kontorsadress
Pedagogens väg 4

Jobbnummer
4523813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Min Byrå

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Min Byrå: