Samordnare/koordinator

Nyckeln Hemtjänst AB / Undersköterskejobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB i Botkyrka, Salem eller i hela Sverige

Nyckeln hemtjänst växer och är i stark utveckling. Nyckeln hemtjänst är ett privat företag som erbjuder hemtjänst i Salem och Botkyrka. Vi har varit verksamma sedan 2017. Vi tycker att det är viktigt med kontinuitet och att våra kunder känner sig trygga med de som kommer in i det egna hemmet. Vår personalgrupp har stora kunskaper och ett professionellt förhållningssätt. Nyckeln hemtjänst arbetar för goda villkor för våra anställda.
Vi söker
en samordnare/koordinator med erfarenhet av schemaläggning. Som samordnare ansvarar du tillsammans med dina kollegor den dagliga bemanningen. Du ansvarar för att ringa in personal vid sjukdom eller frånvaro och se till att bemanningsmålen är uppfyllda.
Vi söker dig som har datavana och är van att arbeta med administration och schemaplanering. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi tror att du har lätt för att samarbeta, är stresstålig och har ett positivt förhållningssätt. Du ska tycka om att lösa problem och planera. Du är lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt.

Publiceringsdatum
2023-02-21

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar att tillsammans med närmaste chef sköta den dagliga driften såsom:
• Schemaläggning: Planering & Bemanning
• Dokumentation: Genomförandeplan, uppföljning
• Löneadministration
• Uppföljning av verksamheten
• Ansvar för företagsbilar
• Meriterande är om du kan datasystemen Hogia, Carefox, Lifecare och IntraPhone Treserva.
I uppdraget är det viktigt att du har god kännedom om socialtjänstlagen och socialtjänstprocessen, och vi tycker även att det är viktigt att du som utförare av insatser enligt SoL förstår din del i processen, samt att du är medveten om de krav vi som utförare arbetar efter.

Kvalifikationer
• Gymnasieekonom/löneassistent
• Undersköterska, hemtjänst och äldreboende - erfarenhet efterfrågas
• B-körkort
• God kunskap svenska i tal och skrift

Om tjänsten
Tjänstens omfattning: Heltid.
Tjänsten kombinerar administration och operativa uppgifter hos kunderna. Du är strategisk i din planering och har erfarenhet inom hemtjänsten. Vi söker en person med ekonomisk utbildning, gymnasieekonom eller några års erfarenhet inom ekonomi & löneadministration Du ska ha kunskap inom HR. I tjänsten som löneassistent arbetar med dagliga ekonomiarbetsuppgifter. Inom lön görs löneberedning och har kunskap inom arbetsrätt, arbetstidslagen och arbetsmiljö. Du ska även ha kunskap inom avräkningar samt arbetsgivardeklarationer och kontakt med försäkringskassan mm. Vi söker dig som Är professionell, självständig, noggrann samt gillar ordning och reda. Du är tydlig i din kommunikation men samtidigt ödmjuk i ditt arbetssätt.
Vi jobbar i systemen Hogia Affärssystem, R360 & Hogia Lön Plus har du erfarenhet av dessa är det också meriterande.
Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. NHAB arbetar aktivt för en jämn åldersdelning samt etnisk och kulturell mångfald i verksamheten. Vi förespråkar rökfri arbetstid.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-13
E-post: info@nyckelnhemtjänst.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Samordnare/koordinator".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nyckeln hemtjänst AB (org.nr 559113-9075)
Fågelviksvägen 18 Hus 3 Port 37 Norsborg (visa karta)
145 53  NORSBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
NyckelnHemtjänst AB

Jobbnummer
7471258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyckeln Hemtjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB: