Säljsupport till Topbrands

Dreamwork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Höganäs, Bräcke, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Höganäs, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv, Åstorp eller i hela Sverige

Kort om tjänsten
I rollen som säljsupport består dina arbetsuppgifter i huvudsak av orderhantering samt kundservice via telefon och e-mail. Kunderna är inom ett geografiskt område som omfattar Sverige, Finland, Danmark och Norge. Vidare kommer du upprätthålla intern kontakt med säljkåren samt inköps- och logistikavdelningen. Du kommer även avlasta säljarna genom bland annat offertarbete, ta hand om att skicka provprodukter till kunderna, förbereda inför kundbesök, hantera eventuella klagomål, upprätta varucertifikat och genomföra marknadsundersökning samt prospektering och samla in ny klientdata.
Är du nyfiken, ambitiös, uthållig och en glad lagspelare samtidigt som du tycker om att jobba lösningsorienterat samt har ett gott bemötande mot kunder och kollegor? Då kanske det är just dig vi söker!
Du kommer att bli anställd direkt av Topbrands medans rekryteringen sköts av Dreamwork.

Sökord: administratör, orderhantering, försäljning, affärsutveckling, kundsupport, säljstöd, försäljningssupport, sales support.


Om verksamheten
Topbrands Scandinavia AB är ett holländskt ägt företag beläget i Höganäs. Vi är en helhetsleverantör inom kosmetik, hygien- och hushållsartiklar och vår marknad sträcker sig över hela Norden. Kundbasen omfattar såväl rikstäckande kedjor såsom enskilda butiker. Vi har ständigt fokus på kontinuerlig utveckling och introduktion av nya produkter, samt att hitta kundanpassade lösningar för distribution av vårt sortiment. I vårt sortiment finns ett brett utbud av kända varumärken, våra egna varumärken & private label samt populära licensprodukter. På det nordiska huvudkontoret arbetar 35 medarbetare och omsättningen är ca 300 miljoner.

Din profil
För att du ska passa in i rollen behöver du vara en drivande och social person som trivs i en koordinerade funktion med mycket kundkontakt. Du måste besitta en stark serviceådra och inneha en positiv inställning till både ditt arbete och din omgivning. Det är av relevans att du är strukturerad, har en god datavana och kan hantera både Excel och Powerpoint. Du har goda kunskaper och känner dig trygg att kommunicera både på svenska och engelska. Ett par års erfarenhet inom försäljning eller administration är meriterande, likaså om du har erfarenhet av Navision. Du är en person som är bekväm med kundhantering via telefon och e-mail. Du ska trivas i att arbeta i både mindre samt större team. För att tjänsten ska vara rätt för dig behöver du dela företagets värdegrunder; personligt engagerad, lyhörd, snabb, professionell och ständigt sträva efter förbättring.

Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-03-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-12
Ange följande referens när du ansöker: 4785
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mahlin Glyré

Företag
Dreamwork Scandinavia AB

Adress
Dreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1

Jobbnummer
4696548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork Scandinavia AB: