Säljkoordinator till Jeeves i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jeeves söker en säljkoordinator till kontoret mitt i city i Stockholm

Trivs du i ett arbete där struktur och ordningssinne står högt på agendan? Då är detta tjänsten för dig. Din uppgift som säljkoordinator / administratör blir att säkerställa Jeeves fortsatta arbete med att skapa långsiktiga och lönsamma kundrelationer. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund erbjuder dig en ny roll på säljavdelningen där du får användning för dina administrativa färdigheter. Tillsammans med dina kollegor på säljavdelningen stöttar ni organisationen. Du kommer att ha en viktig roll med nära samarbeta med Försäljningschefen / VD på ett bolag där alla bidrar med passion och glädje för att tillsammans fortsätta utvecklas.



DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Ansvarig för uppdatering i CRM systemet Microsoft Dynamics
* Löpande arbete med analys, kvalitetssäkring och uppföljning
* Ansvara för säljarnas, kundansvarigas och säljchefens försäljningsstatistik
* Skapa presentationer, rapporter till VD
* Vara Superuser i Microsoft Dynamics
* Övrig administration som kan uppkomma på avdelningen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett "hyr först uppdrag". Uppdraget startar senast den 1 februari och är tänkt att pågå tom sista juli, därefter går anställningen med stor sannolikhet över till Jeeves .



VEM ÄR DU?

Vi söker dig med minst gymnasiekompetens och som tidigare har erfarenhet av en administrativ roll. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, förslagsvis inom ekonomi eller marknad samt att du har dokumenterad erfarenhet av CRM i en liknande roll. Du behöver ha en mycket god systemvana då du kommer att bli Superuser i Microsoft Dynamics.

För att passa för tjänsten ser vi att du är van vid att arbeta administrativt och att du har erfarenhet av liknande roller inom sälj eller marknad.

Som person ser vi att du är noggrann och social, eftersom du kommer arbeta administrativt och i nära samarbete med dina kollegor och organisationen. Då en stor del av arbetet inkluderar rapportering och dokumentation är det viktigt att du är analytisk, kommunikativ och har ett strukturerat arbetssätt. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Office- paketet.

Känner du igen dig i beskrivningen ovan och söker en roll där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med ett växande, familjärt och samtidigt internationellt bolag? Sök nu!

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-12-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
5016644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: