Säljkoordinator till 3Butikerna sökes

3 / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

3Butikerna är hjärtat i vår försäljningsverksamhet och står för ungefär hälften utav all försäljning på 3. Vårt butiksnät består av ca 70 butiker från Gävle i norr till Malmö i söder och personalstyrkan utgörs av ca 380 fantastiska medarbetare.

På huvudkontoret finns vår butiksledning som består av chef för butiksverksamheten, Regionchefer, Butikscontrollers, Ansvarig för butiksetableringar och affärsutveckling, Konceptansvarig samt Exponeringsansvarig. Som spindeln i nätet i butiksverksamheten behöver vi nu en vikarie för vår Säljkoordinator som går på 1 års föräldraledighet.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I rollen som Säljkoordinator kommer du att ha helhetsansvar för en mängd aktiviteter, smått som stort. Exempel på detta är att ansvara för profilkläder i butikerna, samordna utbildning, resebokningar, nyhetsbrev, tävlingar, reseräkningar, arrangera externa och interna möten samt konferenser. Arbetet är självständigt och uppmuntrar till att se över rutiner och mötesstruktur. Du ska i din roll själv kunna prioritera och bedöma vikten av de ärenden som butiksledningen arbetar med, kunna arbeta proaktivt och alltid ligga steget före. Du ska även vara behjälplig med administration och koordinationsärenden mot våra butiker och butikssäljare. Du rapporterar direkt till chefen för butiksverksamheten.

Publiceringsdatum
2013-08-06

Profil
Vi söker dig som är utbildad gymnasieekonom eller motsvarande samt har några års erfarenhet från liknande arbete, exempelvis Sekreterare, Koordinator eller Assistent.

Du har mycket goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint samt har lätt att uttrycka dig i svenska, i tal så som skrift. 

Då du kommer att arbeta i systemen Hogia och Peoplesoft är kunskaper inom dessa system starkt meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tror att du är serviceinriktad och har inställningen att service både är viktigt och roligt. Du är en positiv och samarbetsvillig person som är flexibel och engagerad. Vidare har du har förmågan att organisera ditt arbete och vara mycket strukturerad.

Du har hög energi, är driven och förstår vikten av proaktivt arbete. Du trivs med att arbeta självständigt, har hög energinivå och en förmåga att hantera de många olika arbetsuppgifter som uppkommer i en dynamisk arbetsmiljö.

Start: Oktober.

Omfattning: Vikariat med goda chanser till tillsvidareanställning.

Arbetstid: Heltid.

Arbetsplats: Lindhagen, huvudkontoret.

Är du den vi söker? Välkommen till 3Butikerna och ett företag präglat av förändring och entreprenörskap!

Vid frågor kontakta Försäljningschef Pontus Cederberg telefonnummer 073-533 70 08 eller Rekryteringsansvarig Maria Enocksson telefonnummer 073-533 73 16. Vi kommer att kunna besvara frågor i början av augusti i och med semestertider.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pontus Cederberg

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Jobbnummer
1619076

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: