Säljansvarig för mindre medelstora företag sökes till PwC!
Inhouse AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
PwC är Sveriges största och ledande företag när det gäller revision, redovisning och rådgivning. Bolaget är också en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Du kommer att ges möjligheten att arbeta med över 60 000 klienter och få chansen att arbeta och utvecklas sida vid sida med några av landets vassaste specialister.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Säljansvarig SME Small Medium Sized Entities kommer du att ha ansvar för övergripande strategier och målsättningar för nykundsförsäljningen inom kundsegmentet SME. Du kommer att ha ett nära samarbete med Marknadsansvarig inom SME.
I rollen kommer du:
• Upprätta säljanalyser och definiera marknadspotential. I dialog med ledning fastställs säljmål och kostnadsbudget, baserat på tillväxtmål.
• Koordinera olika säljinitiativ och kampanjer.
• Säkerställa ett gemensamt ramverk för personalfrågor, såsom rekryteringar/avvecklingar, roller, ansvar och belöningssystem.
• Vara linjärt ansvarig för säljcoacher, samt ansvarar för hela säljgruppens utveckling mot gemensamma mål och strategier.
• Rapportering och avvikelsehantering
Du kommer att rapportera till Affärsområdesansvarig för mindre och medelstora företag och medverkar i olika strategiska grupper vid behov. Som Säljansvarig för SME kommer du att ha personalansvar för 2 personer samt dagligen leda ca 20 säljare runt om i landet.
Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker har en akademisk examen inom ekonomi. Du ska ha dokumenterat goda säljmeriter, goda meriter av säljledning samt erfarenhet från mindre och medelstora företag.
Som person är du bra på att skapa relationer och nätverk, du kan tänka kommersiellt och har en god förmåga att leda andra och följa upp. Du ska kunna presentera och kommunicera information och formulera olika strategier och koncept.
Övrigt / Other
Tjänsten är en rekrytering med placering i centrala Stockholm. Tjänsten innehåller 40-50 resdagar per år. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan, senast den 11/6. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Kajsa Tamsen eller Katharina Hjorth.
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-06-02Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 874
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Tamsen
kajsa.tamsen@inhouse.seKatharina Hjorth
katharina.hjorth@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Jobbnummer 1896187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.