Säljande kundservicemedarbetare till Canal Digital i Kalmar
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Kalmar
2016-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande kundservicemedarbetare till Canal Digital i Kalmar" (publicerad 2017-04-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Kalmar,
Högsby,
Linköping,
Ödeshög,
Norrköping eller i
hela Sverige Vi söker nu fler säljare till vårt uppdrag Canal Digital. Vill du ha ett jobb med stora utvecklingsmöjligheter som du kan ha nytta av i din fortsatta karriär? Vill du ha en utmaning och sporras av tävlingar? Vill du jobba i ett kreativt gäng med härliga kollegor?
I så fall är det hit du vill!
Publiceringsdatum2016-12-06Dina arbetsuppgifterDu tar emot inkommande samtal för Canal Digitals kundservice där kunderna önskar förändra/ fråga om eller avsluta sitt abonnemang av produkter och tjänster. Du ska vara lyhörd för kundens önskemål, säkerställa att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet utifrån deras intressen och behov. Du tar också emot samtal från kunder som behöver hjälp med att lösa tekniska problem eller har allmänna frågor om sitt abonnemang.
Vi söker dig som
Är kundinriktad, flexibel och resultatinriktad. Du har lätt för att lära och gillar nya utmaningar. Du motiveras av ett högt arbetstempo och gillar att jobba emot tydligt uppsatta mål. Du som söker ska ha slutfört gymnasiet och har godkänt betyg i svenska och engelska
Om Webhelp Nordic
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Vi söker dig med rätt inställning och attityd!
Om jobbet
Region
Kalmar i Kalmar län
Arbetstid / Varaktighet
Arbetstiderna är förlagda under våra öppettider 8-21 måndag till lördag, söndagar 10-19.
Tjänstens omfattning är timanställning (832-anställning) vilket innebär att man efter 832 timmar blir erbjuden någon form av tillsvidareanställning (50%, 75% eller 100%) beroende av behov)
Startdatum
2017-01-02
Lön / Förmåner
Lön enligt kollektivavtal, samt provision och säljpriser.
Friskvård- och massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiderna kommer vara förlagda under våra öppettider: Vardagar och lördagar 08:00-21 samt söndagar 10:00-19:00 Timanställning (832-anställning)
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatrina Jagodzinska
katrina.jagodzinska@goexcellent.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Jobbnummer 3199238
Observera att sista ansökningsdag har passerat.